2014. május 20., kedd

Negyvenkilencedik rész - Megéri folytatni?

+18

Egészen 9-ig tétlenkedtünk és sétálgattunk Párizs utcáin összekulcsolt kézzel. Harry tanított nekem egy csomó francia szót, aminek megmondom őszintén a fele sem maradt meg. Mindössze a je’taime az, amit mikor visszakérdezett rávágtam.
- Hát nem mondanám, hogy könnyű tanítvány vagy. 
- Már profi korcsolyázó vagyok, nem kell nekem franciának is lennem. – vigyorogtam rá, amin felnevetett.
A hotelhez érve udvariasan előreengedett és a lift felé vettük az irányt.
- Jól érezted magad?- nyomott neki a lift oldalának.
- Nagyon, életem egyik legnagyobb élménye volt. Köszönöm. – pipiskedtem lábujjhegyre, hogy puszit nyomhassak az arcára.
Csak egy széles mosollyal válaszolt és újra kézen fogva szálltunk ki a liftből.  A szobába érve ledobtam magamról a kabátot, sapkát, sálat és a bőröndömben kutakodtam egy hajgumi után. Harry érdeklődve figyelte minden lépésemet az ablakpárkánynak dőlve, zsebre vágott kezekkel. Kissé tétlenül álltam meg tőle távolabb, mire elmosolyodott és intett a fejével.
- Gyere ide, gyönyörű.
Kezeimet a mellkasára simítottam, miközben ő szorosan átölelve a derekam nézett mélyen a szemembe.
- Egyébként tegnap nem volt alkalmam, úgyhogy szeretnék nagyon boldog születésnapot kívánni.
- Nem is lehetne boldogabb, elhiheted.  – húzott még szorosabban magához.
Arcát a nyakamba rejtve ölelt át, göndör fürtjei csikizték az arcom amire felkuncogtam. Boldog voltam, határozottan.
- Elmegyek fürdeni, megágyazol addig? – húzódtam el, ő pedig csak csöndben bólintott.
A nagy kádat feltöltöttem vízzel és jól felhabosítottam. Jól esett kicsit ellazulni a forró vízben, hosszú nap volt.  Kb. fél órán belül láttam, hogy nyílt az ajtó és hamar Harry vigyorgó fejét is megláttam.  A sok habnak köszönhetően semmit nem láthatott, de így is abszurd volt a szituáció.

- Harry menj ki.
- Csak bejöttem, hogy élsz-e még. – nyelt nagyot, tekintete pedig végigcikázott a testemen- Ettől a sok habtól nem látni semmit.
Nevetve emeltem ki az egyik lábamat, amit ajkába harapva nézett végig.  A kád szélére ülve hajolt közelebb az arcomhoz és kapott le rögtön. Elmosolyodtam hevességén, főleg, hogy kezei a vízbe nyúltak és a combomtól felfelé végigsimított testem oldalán.
- Mmm Harry menj ki, elhűlt a víz és ki szeretnék szállni.
- Mondtam én, hogy nem szállhatsz ki? – kérdezte pimaszul.
-  Menj ki, nem mondom többször. – emeltem fel a hangom, viszont a szám szélén már bujkált egy kis mosoly.
- Gonosz vagy ám.
Miután becsukta az ajtót magamra kaptam egy francia bugyit és egy topot majd utána mentem.  Persze hiába bíztam rá, az ágy ugyanolyan állapotban volt, ahogy itt hagytam, így míg ő zuhanyozott én gyorsan beágyaztam a hatalmas franciaágyat.
Ahogy visszaért én a mellkasára feküdtem, viszont ahogy a csukómhoz ért kicsit felszisszentem.  Szinte rögtön a hátamra fektetett és a takarót lerántva pásztázott végig. Láttam, ahogy a csuklómat látva eleve idegesebb lesz, nem még mikor az oldalamat is meglátta. Pár lilás folt díszelgett mind a két említett helyen.
- Hé, túl vagyunk rajta. – simítottam végig az arcán.
- De ez nem ilyen egyszerű, nem szabadott volna ezt hagynom.
- Semmi nem történt, pont időben jöttél.
Szemeit lehunyta és így láttam, ahogy izmai lassacskán ellazulnak és lenyugszik.  Karjaimmal körülöleltem a nyakát és lehúztam magamhoz, hogy megölelhessem.

Harry szemszöge

Megmondom őszintén hihetetlen bűntudat gyötört a tegnap este miatt. Egyszerűen nem tudom elfogadni azt, hogy valaha is bántódása eshet, főleg az én jelenlétemben. Néha magamat is meglepem azzal, hogy mennyire féltem őt. Mindenáron csak annyit szeretnék, hogy ő teljesen az enyém legyen. És talán most ez megint így van.  Ahogy hátat fordított nekem elégedetten pillantottam végig a testén. Nem bírtam ki, hogy ne nyúljak formás fenekéhez amire ő rögtön kijjebb húzódott.
- Harry!
Mélyen nevettem reakcióján és átölelve őt hátulról húztam magamhoz. Lábaink a takaró alatt összekulcsolódtak és a kezét nyújtotta felém. Ahogy összekulcsolta tökéletesen egybeillettek. Arcomat a nyakához tolva szuszogtam, ezzel együtt jó illatát újra magamba szívva.
- Jó éjszakát, szépségem! – suttogtam pár puszit nyomva a nyakára és arcára, amitől éreztem ahogy összerezzent karjaimban.
- Jó éjt. – emelte a szájához összekulcsolt kezeinket és nyomott az enyémre egy apró puszit.
Aznap éjjel jóval nyugodtabban aludtam el, mint az elmúlt egy hónapban.  Utáltam a tudatot, hogy mikor mit csinál és hol van. Nyílván makacsságunknak köszönhetően tartott ilyen sokáig ez a ’ szünet’ is, de örülök, hogy sikerült megoldani. Szeretem őt. Nem nagyon volt eddig komoly kapcsolatom, de nem is érzem azt, hogy valaha még valakit fogok olyan őszintén szeretni, ahogy őt. Hihetetlen.

Tatjana szemszöge
Másnap reggel már a fürdőszobában is végeztem, mikor hallottam, hogy bekapcsolja a tv-t, ezek szerint sikeresen felébredt. Még betettem magamra egy utolsó pillantást a hatalmas tükörben, majd bementem hozzá a szobába.

Egy elégedett mosoly terült szét az arcán, ahogy végignézett rajtam. Tudtam, hogy imádja, mikor szoknyában vagyok, csak az ő kedvéért vettem fel most is.
- Jó reggelt baby. – hajoltam felé és egy puszit adtam a szájára – Leszaladok reggeliért, tegnap láttam, hogy szemben van egy tök jó pékség.
Láttam rajta, hogy nem rajong az ötletért, jobban örült volna, ha vele lustálkodok picit, de én be voltam zsongva. Annyira imádtam Párizst.  A pékségben vettem pár friss finomságot és nem bírtam ki, hogy ne sétáljak egyet az utcában. Télhez képest nem volt annyira hideg és a nap is sütött, gyönyörű idő volt. Posztoltam jó pár képet Instagramra és Twitterre, majd visszaindultam a hotelhez.

Ahogy beértem hallottam a vízcsobogást, így minden bizonnyal Harry még csak most jutott odáig, hogy kikeljen az ágyból. Hihetetlenül lusta tud lenni. A fürdőajtónak háttal böngésztem a telefonom, mikor kijött és kezét a fenekemre simította. Szem forgatva léptem tőle odébb és megfordulva szembetaláltam magam hatalmas vigyorával.
- Tudod, hihetetlenül jó a feneked ebben a szoknyában.  – bosszúsan néztem rá mocskos szavai miatt,mire felnevetett és közelebb rántva magához megcsókolt.
Ez most nem olyan volt mint az eddigiek, nyelve rögtön erőszakosan utat tört enyémhez és szenvedélyes táncba kezdett az azzal. Intenzitásán és erőszakosságán kissé elmosolyodtam, ugyanis mindkét keze fenekemre csúszva markolt bele, és olyan erővel csókolt, hogy már kissé hátra is dőltem előle, de hajthatatlan volt. Játékosan elszakadtam tőle és hátrébb léptem, szemei elsötétültek,én pedig ajkaimba harapva néztem rá. Hihetetlen sexyk voltak duzzadt ajkai a csóktól és eleve ahogy zihált. Nem sokáig gyönyörködhettem benne, ugyanis megint közelebb rántott megismételve előző csókunkat, szerintem érezte, hogy mennyire élvezem mikor ilyen akaratos. Talán itt is megjelenik az, hogy sosem voltam egy elveszett lány, mindig szerettem a vadságot.  Ahogy keze szoknyám alá csúszott rögtön egy kellemes bizsegés futott át rajtam.  Ajkai végül nyakamra haladtak és elkezdték azt szívni.  Mikor már érezem a fogát, ahogy egyre erőszakosabban szív kissé felszisszentem, ennek is tuti nyoma marad..
- Karácsony óta nem érezhettelek. - zilálta a fülembe.
Hangja a szokásosnál is mélyebben csengett, ami csak még jobban beindított.  A tv-ben felcsendült egy szám mire egy ördögi terv rajzolódott ki bennem.  Vigyorogva löktem az ágyra és kezdtem el neki háttal csavargatni magam, közben ruháimtól megszabadulva.
- Taty ha tovább csinálod, esküszöm szétdurranok.
Ránézve láttam ahogy a gyors levegővételétől mellkasa fel le emelkedik, lejjebb vezetve a tekintetem pedig szemet szúrt alsónadrágjában lévő hatalmas dudorja. Azt hiszem sikerült a játékom.  Rámásztam az ágyra, lábaimat átlendítettem rajta és ráültem férfiasságára mire rögtön mélyről jövő növés nyögés hagyta el a száját.
- Nem bírom. – csukta le a szemeit, ahogy mocorogni kezdtem rajta, sose láttam még őt ennyire vággyal telinek.
Kezeit pillanatok alatt szabadítottak meg a maradék a fehérneműtől majd maga alá gyűrt és szinte rögtön belém vezette magát.  Szemeimet összeszorítva ívelt a hátam mire ő rögtön megcsókolt, hogy elfeledtesse velem kissé, hogy mikor fogom megszokni végre, hogy ekkora méretekkel rendelkezik…
- Mehet?- kérdezte rövid időn, hangja megremegett de még mindig tudta magát tartani csak azért, hogy vigyázzon rám.
- Csináld. – haraptam rá fülcimpájára és eleinte lassan majd egyre hihetetlenebb tempóban kezdett mozogni.
Felváltva nyögtünk hatalmasakat minden mozdulatánál ahogy egyre mélyebbek és gyorsabbak lettek lökései. Hasamban hamar megjelent a szorító érzés, hát még mikor egyik kezét levezette és elkezdte csiklómat dörzsölni közben.
- Istenem, Harry. – vonaglottam alatta ezzel pár kört leírva körülötte.
Másik kezemet a fejem mellett kulcsolva szorította, ezzel jelezve, hogy ő is rövid időn belül elmegy. Annyira intenzív és elképzelhetetlen volt az érzés, arcomat a nyakába rejtve nyögdécseltem és remegtem. Sosem tapasztaltam még ilyet, életem szeretkezése volt ez az tuti. És ahogy láttam neki is, mivel orgazmusa után pár lomha lökést küldött és lihegve terült ki mellettem.
Jó pár percbe telt mire sikerült összeszedni magunkat és légzésünket, legalább annyira, hogy meg bírjunk mozdulni. Derekamat átölelve vont a mellkasára és adott puszit a homlokomra.
- A nagydumás Harry Styles nem tud megszólalni? – támasztottam meg államat a mellkasán ahogy felnéztem rá.
- Ezek után? Lehetetlen. – túrt bele a hajába de még mindig nem tudta levetkezni azt a tipikus *most dugtam* külsőt- Mit szeretnél ma csinálni?
- Semmi különöset, csak menjünk el sétálni egyet.
Hosszú csönd következett, az én agyam pedig szokásához hűen kattogni kezdett. Már megint elbizonytalanodtam, nem tudom elhinni, hogy mindig megszólal bennem egy vészcsengő.
- Na jó, hallgatom. – szólalt meg hirtelen, a fejembe lát?
- Megéri folytatni?
Mellkasa megemelkedett kérdésem hallatán majd lassan fújta ki a levegőt mielőtt megszólalt.

- Miért ne érné meg? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése