2014. április 1., kedd

Negyvenkettedik rész - Kihívás


Hátamat a mellkasának döntöttem, míg ő szorosan átölelt és pár apró puszit adott a nyakamra.  A játék hamar betöltött és én szokásomhoz hűen össze-vissza nyomkodtam mindent.
- Mindig új játékkal játszol velem és sosem mutatod meg mit mivel kell csinálni, de azért örülsz mikor nyersz.
- Hisztikirálynő. – nevetett ki.
- Nem is hisztizek.
- „Nem is hisztizek” – parodizált ki én pedig a könyökömmel kissé hasba vágtam- Na ezért ezt nem kellett volna.
Mielőtt észbe kaptam volna már eszeveszetten csikizni is kezdett, mivel köztudottan halálosan csikis vagyok már-már levegőt is alig kaptam a sikítozástól és a nevetéstől.
- Harry légy szíves eléég. – visítoztam karjai alatt.
- Hogy lehetsz ennyire csikis. – nevetett fel majd végre abbahagyta a kínzásomat én pedig inkább átültem a fotelbe- Te szúrtál a csontos kis könyököddel hasba, aztán még te menekülsz tőlem?
- Igen, mert megkínoztál.  Amúgy meg puhány vagy, ha egy ilyen pici hasba szúrástól így összerezzensz. 
- Szóval puhány? Egy jó délutáni edzés, aztán majd meglátjuk?!
- Úgyis legyőzlek bármiben és egyébként nincsen edzőruhám. Érdekes lenne bugyiban és a pólódban edzeni..
- Nekem tetszene..- vigyorodott el amin már csak a fejemet ráztam – Akkor gyerünk, hozol magadnak át cuccot.
Mielőtt indultunk még kaptam tőle egy melegítőt, amibe szerintem csak 4szer fértem volna bele olyan bő volt. Jót is nevettünk rajtam, elég érdekesen néztem ki.  A házunknál Hazza megvárt a kocsiban, én pedig beszaladtam összepakolni magamnak pár hasznos cuccot.
Kb. egy órán belül már Harry edzőterme ajtaján léptünk be. A hatalmas hifin bekapcsolt valami zenét és vigyorogva pislogott rám.
- Te edzel én meg nézlek,jó? – pislogtam rá, igazából véleményem szerint a lustaság szó egyenlő velem.
- Persze, legalább emelj már pár súlyt. – nyomogatta meg a karom majd felnevetett.
- Mi van? Izmos. – feszítettem be nem létező izmaimat.
- Ezt hívják izmosnak! – mutatott végig magán.
- Meg egoistának is.
Végül csak rákényszerített, hogy feküdjek le egy padra, a kezembe adott két súlyzót amit elkezdtem emelgetni oldalra és fel. Eleinte nem tűnt nehéznek, viszont a 20. ismétlés után igencsak feszített.
- Azt hittem 10nél feladod.
- Milyen pozitívan állsz hozzám. – fintorogtam miközben próbáltam minél tovább bírni.
40 felett végre megállított az „edzőbácsim” és átültetett egy másik cuccba. A lábamat bele kellett akasztanom a gépbe és emelgetni azt.
- Na menj a tudod hova, meg se bírom emelni.
Elnevette magát szavaimon, majd emberibb súlyra állította a gépet így ügyesen elkezdtem emelgetni.
- Na ki a puhány? – szálltam ki a gépből elégedetten – Most te jössz, kezdjük 100 fekvővel.
- Na főnökasszony, de akkor kell valami motiváció. Feküdj le. – mutatott a földre.
Megtettem amit kért, majd mikor felém helyezkedett esett le mit akar. Minden megtett fekvő után kap egy puszit. Nevetve adogattam neki a szájra puszikat miközben ő dolgozott felettem. Már majdnem száznál jártunk mikor tovább tartotta magát lent és nyelvét is belefűzte csókunkba. Persze a fekvő gyakorlat itt vesztette értelmét ugyanis rám nehezedve teljesen csókolt tovább.
- Mmm nem ér, te is szívattál engem. – húzódtam el.
- Na figyelj. – állt fel rólam és a fekpad felé ment.
Elégedett mosollyal néztem ahogy karizmai megfeszülnek a súly emelgetése közben. Innentől semmi mást nem csináltam, csak bámultam őt. Hazza jókat nevetett néha nyálcsorgató tekintetemen.
Míg ő zuhanyozott én a táskámból előszedtem egy itthoni cuccot. Egy ejtett vállú bővebb kötött pulcsinál döntöttem egy hasonlóan kötött térd fölé érő zoknival. A pulóver a fenekem alá ért így nem vettem semmit alá. Fújtam picit magamra kedvenc parfümömből majd késznek tituláltam magam. Igazából szeretek itthon is csinosan kinézni, főleg ha Harryel vagyok. Szeretek neki tetszeni.
Szokásához híven most is rengeteg időt töltött a fürdőben így inkább unalmamban lementem a nappaliba és bekapcsoltam egy kis zenét.
A lépcsőnek háttal ültem az egyik kanapén. Lábam a zene ritmusára járt miközben a telefonomat nyomkodtam.  Rövid időn már csak két kar fonódott a mellkasom köré és egy puszit nyomott a fejemre.
- Mmm de jó illatod van és milyen csinos vagy baby. Kinek akarsz már ennyire tetszeni? – vigyorgott én pedig csak nevetve állt fel és mentem elé.
- Úton van palim, szeretnék neki tetszeni.  – illegettem magam.
- Igen? A palid? Ide? Kíváncsi vagyok akkor ehhez mit fog szólni. – húzott magához és szinte rögtön megcsókolt.
Belemosolyodtam a szituáció miatt miközben elmélyítette csókunkat. Annyira szerettem vele csókolózni, annyira észveszejtően csinálja. Mondanám, hogy érződik a tapasztalat de inkább bele sem gondolok hány nővel volt előttem.
- Egyébként előbb hívott egy ismerősöm, hogy a közelben lesz egy Depeche Mode koncert este és szerezne jegyet. Semmi pénzért nem szeretném ezt kihagyni és nem lenne kedved velem jönni?
- De szívesen. – mosolyodtam el rögtön.
Igazából a bőrömből majd ki ugrottam az ötlet hallatán. Bármennyire is nem látszik rajtam imádom az ilyen jellegű zenét. Izgatottságomon Harry jót nevetett, egész délután tűkön ülve vártam, hogy este legyen és mehessünk. 6 után végre elvonultam Harry szobájába elkészülni. A hajamat leengedve hagytam, a szemeimet pedig egy kis cicás tussal emeltem ki. Hosszas agyalás után egy szakadt farmernál döntöttem egy fekete toppal amire bőrkabátot vettem a hatás kedvéért.  Miután fújtam magamra kedvenc parfümömről és kiegészítőimet is felvettem elégedetten pillantottam végig magamon a tükörben majd Hazza keresésére indultam.
- Jó leszek így? – fordultam körbe előtte
Közben ahogy láttam ő is elkészült. Szokásához hűen fekete szakadt, szűk nadrágját viselte egy szürkepólóval és kockás inggel amit nem gombolt be.
- Tökéletes. – fogta körbe a derekam és egy apró puszit adott a számra- Mehetünk?
- Egy perc. – szaladtam fel az emeletre az ott felejtett telefonomért és már szaladtam is utána ugyanis már a bejárat előtt várt.
A koncertre való hangolást már a kocsiban megkezdtük, csak úgy dübörgött a hangos rockzene mi pedig önfeledten énekeltük. Hihetetlen mennyi hasonlóság fedeződik fel néha köztünk.
A helyszínen először Harry bemutatott egy barátjának, aki a jegyeket is intézte nekünk, szimpatikusnak tűnt. Végül kezeinket összekulcsolva mentünk fel az egyik vip helyre ahonnan a koncertet fogjuk nézni. Akármennyire is vip volt, utánunk még jó pár ember jött be, de minden bizonnyal egy ilyen koncerten nem lesz One Direction rajongó, bár én már semmin nem lepődnék meg.
A koncerten Harry egész végig hátulról ölelt. Jókat nevettem néha, ahogy kitör belőle és elkezd tombolni, vagy amikor a zenére kezdett el mozgatni engem is magával jobbra balra. Hihetetlenül jól éreztem magam és ahogy láttam ő is. Nagy mosollyal tartottunk az épület kijárata felé, viszont az üvegajtón kinézve ez a mosoly rögtön eltűnt. Jó pár riporter és fotós várt ugyanis az ajtóban. Végülis várható volt már csak a mai banda és Harry feltűnése miatt is. Harry szitkozódott egy sort majd szorosabban ráfogott a kezemre és maga után húzott.  A sok ember halálra lökdösött minket, miközben összevissza kérdésekkel bombáztak. A vaku teljesen elvakított és rendesen áldottam az Istent mikor végre a kocsihoz értünk.
- Ilyenkor van ki a tököm az egész hírnévvel.  – nyomta oda dühében a gázt miközben már hazafelé tartottunk
- Oké, de attól még nem akarok meghalni. Amúgy meg várható volt egy ilyen szitu már..
- Ezen mi várható van? Ma nem is mi voltunk a főszereplők mégis ez van. Kajak nem fújnám így fel ha magamba lettem volna és nem húználak bele téged is.. – szorította még erősebben a kormányt.
- Annyira buta vagy, nem vagyok porcelánbaba.. – ráztam a fejem de ettől függetlenül hihetetlenül aranyosnak tartottam ahogy félt engem.
Innentől csöndben telt az út, látszott rajta hogy dühös úgyhogy inkább nem akartam ezt tovább firtatni még ha nem is én vagyok az oka. Miután leparkolt hatalmas háza előtt továbbra is némán kipattant a kocsiból és a házba érve csak levágta magát a kanapéra. Bennem volt, hogy leordítom amiért így hisztizik de inkább elővettem a hihetetlenül cuki énem és csak csöndben elé menve leültem az ölébe. Keze automatikusan ölelte át a derekam míg fejét felemeltem, hogy a szemembe nézzen.
- Ne rontsa már el ezt a napot, nem ér annyit. – pusziltam meg az arcát – Harry légyszi szólalj meg, nem tehetek róla nem én hívtam oda őket.
- De Taty ez akkor is a..
- Nem érdekel. – vágtam a szavába és inkább csak megcsókoltam
Először kissé elmosolyodott, majd rögtön elmélyítette csókunkat.  Közben helyezkedtem picit, így szembe kerültem vele az ölében az ő kezei pedig rögtön fenekemre csúsztak.  Nyelveink lassú táncot jártak és ahogy hajába túrtam könnyedén belenyögött csókunkba. Annyira leírhatatlanul kívántam, pedig ezt az érzést mindenáron el akartam magamba ma nyomni. Azért na, nőből vagyok, vannak hormonjaim és elég régen voltam már úgy Harryvel.  Ezért akaratomon kívül is kicsit hátrébb helyezkedtem és ágyékához dörgöltem magam ami szájából újabb nyögést csalt elő. Tovább mozgolódtam az ölében az ő csókja pedig egyre szenvedélyesebb és követelőzőbb lett....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése