2014. április 8., kedd

Negyvenharmadik rész - Ő a mindenem

Sziasztok! 
Meg is hoztam az új részt, igazából nem túl eseménydús, inkább ezek most a "hétköznapi" részek. Azért remélem tetszeni fog. Valamint amint látjátok új kinézet került a blogra, kicsit sötétebb az eddigieknél, de szerintem ennek sokkal inkább átjön a hangulata. 
Visszajelzéseiteket továbbra is szeretettel várom. :) Ölelés, Mila

18+
Végül levegőhiány miatt húzódtam el picit és homlokomat az övének döntve néztem a szemeibe lihegve. 
- Akarlak. – vettem elé legkihívóbb pillantásomat ő pedig igencsak meglepődött rajtam.         
- Na gyere királylány. – állt fel velem együtt az ölében és egyenesen az emeletre vitt.
Mire a szobájába értünk már felül nem volt rajta semmi, ugyanis az ide úton könnyedén lerángattam róla mindent. Igencsak jót nevetett hevességemen majd az ágyra rakott és felém hajolva újra szenvedélyesen csókolni kezdett. Hamar elszakadtam tőle majd gondoltam meglepem kicsit és felé kerekedtem. Kezei szinte rögtön pólóm széle felé vándoroltak és széles mosollyal nézett végig felsőtestemen. Nem volt túl nehéz dolga, ugyanis pánt nélküli melltartóm egy pattintás után le is esett rólam. Csak pár másodpercig gyönyörködhetett bennem ugyanis nyakára haladva néztem ki magamnak egy tetsző pontot és kezdtem el szívni.  A levegőt rögtön élesebben vette miközben fenekemet markolta. Rövid időn belül lekerült mindkettőnkről nadrágunk, majd azzal az erővel igencsak szúk alsójától is megszabadítottam.  Körmeimmel v- vonalán simítottam végig majd férfiasságához vezettem. Férfias nyögése felbátorított így kezem után ajkaim is rajta állapodtak meg.
- Ah Taty de jó vagy. – markolt bele a lepedőbe így elégedetten folytattam szám tevékenységeit.
Mozdulataim során egyre jobban éreztem közelgő orgazmusát, majd mikor kicsit fogaim is hozzáértek szinte rögtön nyögve élvezett. Életemben először volt bennem annyi erő, hogy lenyeljem. Egy enyhe mosollyal hajoltam vissza fölé ő pedig maga alá fordítva fürkészte arcomat.
- Miért nem hagytad abba?- simított végig a derekamon.
- Sosem próbáltam még és kíváncsi voltam milyen. – haraptam rá alsó ajkamra amin csak elvigyorodott és apró csókod adott.
Kezei közben könnyedén lecsúsztak testemen a bugyim alá.
- Mmm de nedves vagy, baby.
- Ezért is akarlak végre téged.
Rögtön vette a célzást, így elhúzva kezeit szabadított meg a bugyimtól, majd mielőtt az éjjeliszekrényhez nyúlt volna megállítottam.
- Szedek pirulát.
- Mi ez a sok újdonság, szépségem? – puszilt bele a nyakamba.
- Szeretlek. – mondtam ki most először neki ezt a szót úgy, hogy még a saját szívem is beledobbant.
- Komolyan hihetetlen vagy. – rázta meg kissé meghatódottan a fejét, meghatódottan. Igen talán büszkén állíthatom, hogy Harry minden oldalát ismerem már. – Én is szeretlek, Taty. – suttogta az én mosolyom pedig csak még szélesebb lett.
Párszor végigsimított rajtam férfiasságával én pedig már remegve vártam, hogy végre történjen valami.
- Harry az isten szerelmére ne szórakozz. – nyögtem kínzóan mire végre kacagva vezette belém magát.
Jóleső sóhaj hagyta el a számat, már annyira nedves voltam, hogy egyáltalán nem fájt. Ezen felbátorodva rögtön gyors mozgásba kezdett, szánkat pedig szapora nyögések hagyták el. Közben próbáltam belevinni egy kis újdonságot, így egy kis izommunkával teljesen körülzártam.
- Azaz csináld. – nyögte még gyorsabban mozogva bennem.
Alhasam hamar feszíteni kezdett majd amikor éreztem, hogy belém élvez rögtön átéltem én is azt a felülmúlhatatlan érzést, ami most csak még intenzívebb volt.
A szobát végül hangos lihegésünk töltötte be, amit igyekeztünk fixálni majd a hasamra feküdtem és úgy könyököltem fel vizslatni Harry arcát.
Kezét rögtön hátamra csúsztatta és elkezdte azt simogatni, arcára pedig széles mosoly került, megvillantva ezzel ellenállhatatlan gödröcskéit. Tekintete pimaszul csúszott le melleimre én pedig megforgattam szemeimet.
- Megkukultál? – szólaltam meg egy hosszas szemezés után.
- Ezek után nehéz megszólalni, - terült ki újra.
- Lefárasztottalak Styles?
- Tudod, arra az egy szóra várok több mint fél éve. És most, hogy megkaptam annyira felszabadultnak és boldognak érzem magam. Mi gondom lehetne? A lányok úton útfélen ki vannak értem meredve, egy menő banda tagja vagyok és van egy csodálatos barátnőm. Mi kell még?- vigyorgott én pedig csak felnevettem- Mit csinálsz holnap?- simította kezeit újra a hátamra.
- Délelőtt fotózásom lesz egy farmermárkával, végre nem fehérnemű. – örvendeztem- Aztán délután meg retusálnom kell, előbb küldte Zita a képeket. Te?
- Én szeretem nézni a fehérneműs képeidet.  Semmit, igazából élvezem a szünetemet kicsit, csak délkörül ülök be egy haverommal dumálni egyet. Blair meddig nem lesz otthon?
- Hát ma ment és elméletileg ott lesz 4-5 napig mindenképp. Nagy kérés lenne, hogy nálam aludj ma?
- Nem hagylak magadra soha többet. – bújt hozzám közelebb és adott egy apró puszit az arcomra.
Másnap mikor ébredtem Harry még édesen aludt mellettem. Elmosolyodtam a látványán, de akármennyire is szerettem volna maradni indulnom kellett.  Szerencsére nem kellett foglalkoznom a sminkemmel és hajammal, ott úgyis megcsinálják.  Végül csak kikaptam egy hétköznapi cuccot a táskámból és már indultam is a stúdió felé.

A délelőttöm már megszokott módon telt. Tökéletes sminkel és hajjal pózoltam 3 órán keresztül egy tök jó stábbal. Jól éreztem magam, most valahogy nem éreztem kényszernek a dolgokat. Bár már egy hete olyan mintha a fellegekben járnék rózsaszín felhőkkel, talán ezt nevezik a nagyokosok szerelemnek.
A fotózás után egy közeli Sturbucksot vettem célba. Igazából hihetetlen nagy szerencsém van, hogy a belvárosban lakhatok, így szinte semmi nincs messze még így gyalog sem. Letehetném a jogsit, igazából már csak a forgalmi része lenne hátra de valahogy még nem sikerült magam rávenni. Mondjuk Londonhoz hűen most is borult volt az idő, bármelyik percben eleredhetett volna, úgyhogy valahogy nem feltétlen utasítanék vissza egy autót egy kész jogsival.
A kávézóba belépve rögtön megcsapott a kávéillat és a kissé nagy hangzavar, amit a bent beszélgető emberek okoztak.

Harry szemszöge
Egészen délig sikerült nyomnom az ágyat egy ilyen éjszaka után, így nem csodálkoztam, hogy már csak a hűlt helyét találtam magam mellett. Persze szokásomhoz hűen, most is túl jóra sikerült a lustálkodásom és már egyenesen rohantam a belvárosba ahol egy barátommal találkozom. Jól jött most ez a szünet a két turné között. Tényleg sikerül kicsit visszarázódnom a hétköznapi életembe a barátimhoz.
A Starbucksba lépve vettem magamnak egy lattét és hamar kiszúrtam Natet az egyik asztalnál.
- Csá tesó. – pacsiztunk le majd a kabátomat levéve ültem le vele szembe.
- Mi a helyzet? Rég láttalak Buddha felé. – vigyorgott, nos igen, volt pár közös élményünk az említett szórakozóhelyen..
- Elég rég voltam az tény, de nem is nagyon hiányzik.
- Hogyhogy? Mi lett veled Styles? Eddig minden szombat esténket ott töltöttük, és meg kell mondjam egyre jobb a felhozatal. – mondta amin már csak nevetni tudtam.
- Maradjunk annyiban, hogy engem ez már nem érint.
- Úgy érzem elég rendesen le vagyok maradva. Hol sikerült már ilyen jó husit felszedni, hogy más nem is érdekel?
- Gyökér, ez most más. Köze sincs az olyan nőkhöz akiket éjszakákra megkaptam.
- Nehogy azt mond, hogy a közismert Harry Styles megkomolyodott és barátnője van?!- szívta tovább a vérem.
- Megkomolyodásnak nem mondanám, de igen barátnőm van. És öcsém olyan csaj, hogy ha a kezed-lábad összeteszed se lesz neked ilyen soha.
- Hm egyre kíváncsibb vagyok haver.
- És te? Továbbra is ugyanaz a minden este más nő történet?
Nate elkezdte nekem mesélni mikről maradok ki a Buddha elhanyagolásával, én meg egészen addig figyeltem is rá míg nem lépett be a kávézó ajtaján Taty. Ajkaimra rögtön széles vigyor húzódott végignézve rajta. Laza hétköznapi cuccban volt, de mégis látszott ahogy többen is felfigyeltek rá mellőlem, többek között Nate is.
- Nem is tudtam, hogy a Buddhán kívül is léteznek még ilyen jó csajok Londonban. – bökött felé.
- Tényleg? Na akkor figyeld. – álltam fel és Tatjana felé vettem az irányt.
A kávét épp kiadták neki és indult kifelé, viszont szorosan mögé állva belém ütközött. Meglepődve emelte fel a fejét és azonnal elmosolyodott mikor meglátott.
- Harry, hát te?- állt lábujjhegyre egy apró puszit adva a számra.
- Gyere csak, bemutatok valakit. – fogtam meg a kezét és a teli pofával vigyorgó Nate felé húztam – Taty ő itt Nate, Nate ő a barátnőm, Taty. – hangsúlyoztam ki a barátnő szót.
- Nagyon örülök szépségem. – ráztak kezet Taty pedig igencsak értetlenül pislogott nyomulására.
- Én is. – motyogta el végül majd felém fordult – Viszont nekem rohannom kell, mert már fél 3 és még a képekbe bele sem kezdtem. Feljössz később?
- Persze, majd csörgök. – nyomtam hosszú csókot az ajkaira majd már indult is én pedig visszaültem a helyemre Natel szembe.
- Eléggé odatetted bro. – bámult utána Nate.
- Nem szeretem ha a haverjaim így néznek a barátnőmre, visszavehetnél.
- Jó, visszavettem. – emelte fel a kezét egy önelégült vigyorral amire már csak fintorogni tudtam.
Igazából annyira dühített a tudtad, hogy nem csak Nate, de bármelyik csávóra ilyen hatással lehet. Nem sajátíthatom ki, bár legszívesebben bezárnám valahova, hogy mindig tudtam, biztonságban van. Egyszerűen csak óvni szeretném, ő a mindenem.

2 megjegyzés: