2014. február 5., szerda

Harminckettedik rész - Utolsó este

Sziasztok!
Meglepiii :) Tudom, hogy átlagba mindig csak hétvégenként van rész, de annyira előre vagyok már haladva a sztorival, hogy meg akarom mutatni nektek. Remélem örültök neki és igazán megköszönnék pár visszajelzést. Jó olvasást! :) Ölelés, Mila

Másnap délkörül ébredtem. Harry még édesen szuszogott mellettem és mivel nem akartam felébreszteni még feküdtem egy picit. Az utolsó Miami napunk. Annyira mese volt ez az egész nyaralás, életem legjobb hetét töltöttem a csapattal.
- Jó reggelt szépségem.
- Neked is. – adtam mosolyogva puszit a szájára.
- Szeretek így ébredni. – nyitotta ki végre gyönyörű zöld szemeit és rám mosolygott- Hogy lehetsz még reggel is ilyen gyönyörű?
- Aw Harry. – bújtam hozzá hogy elkerüljem megint, hogy lássa mennyire zavarban vagyok az ilyen mondataitól.
Végül nagy nehezen kikeltünk az ágyból, furcsálltam is ezt a hatalmas csöndet a lakásban és ahogy a konyhába értünk egy üzenet fogadott a hűtőn.

„Jó reggelt álomszuszékok! A partra mentünk, hagytunk nektek reggelit a pulton. Gyertek utánunk ha felébredtetek! xX Eleanor„

Harryvel gyorsan megkajáltunk majd felmentünk kicsit összeszedni magunkat. Gyorsan felkaptam a bikinimet, hajamat felkötöttem és már mentem is le, ugyanis Harry már az ajtóból kiabált hogy igyekezzek.
- Jövök már. – szaladtam le a lépcsőn.
- Csak a partra megyünk nem kifutóra. – kulcsolta össze a kezünket és húzott is maga után.
Ahogy leértünk én rögtön a lányok mellé vettem az irányt.
- Na megérkezett a gerlepár. Hallottuk, hogy zajlott az élet éjszaka. – pacsizott le Louis Harryvel mire én fintorogva pislogtam rájuk.
- Ne is törődj vele. – nevetett Eleanor.
- Ti hogy bírjátok átvészelni a turnét? – jutott eszembe.
- Hát elég nehezen. De előfordult már, ahogy most is hogy közben utána repülök, ha van akár egy nap szabadja is, ahogy persze az egyetem engedi. Túl lehet élni, persze kezdő kapcsolatban nehéz lesz de menni fog az, csak ne hátrálj meg.
- Megpróbálok. – mosolyogtam
A hasamra fordulva élveztem így utoljára Miami csodálatos melegét. Komolyan ha kívánhatnék, most tuti az lenne, hogy állítsuk meg az időt. Hihetetlenül boldognak éreztem magam.
- Olyan aranyosak vagytok Louissal amúgy. És annyira irigyellek amiért megszerettek a rajongók is. – fordítottam a fejem Eleanor
- Engem se szerettek ez elején egyáltalán, mostanra is szerintem inkább csak elfogadták, hogy ez a helyzet. De ne vedd magadra.
- Nem veszem, csak a Justin-os esetem után én sem érzem túl helyesnek a dolgokat.
- Mindenki a hibáiból tanul.
Persze ezt a nyugis beszélgetést Louis és Harry szakította félbe, ahogy a vizes hideg testükkel ránk feküdtek.
- Összenyomsz és hideg vagy. – kuncogtam alatta.
- Te meg szét fogsz így égni. – nyúlt a mellettem lévő táskába majd a fenekemhez térdelt és nyomott a hátamra a napolajból – Ez zavar. – pattintotta le a bikini felsőm csatját amin már csak a fejemet ráztam
Igazából nem csak simán bekent, hanem masszírozott is közben.
- Nem szóltál, hogy ilyen jó kezeid vannak. – nyögtem.
- Tapasztalhattad már pedig. – válaszolta perverz mosollyal a fiúkból pedig kitört a röhögés.
Hogy lehetnek néha ennyire perverzek? Nem is értem. Hazza még kényeztetett picit, majd a végén egy hirtelen mozdulattal kezeit előrecsúsztatta és rámarkolt melleimre. Mivel felém hajolt be is takart, így senki nem nagyon láthatott ebből semmit.
- Ne legyél köcsög.
- Miért ne? Enyém. – puszilt bele a nyakamba majd visszacsatolva a bikini felsőt le is szállt rólam.
Valahogy megragadt bennem ez az enyém szó. Nem azért mert zavart, hanem inkább azért mert jólesett. Szeretem, hogy birtokolni akar, hogy félt, és ez azt jelenti, hogy én is mondhatom nyugodt szívvel azt, hogy ő pedig az enyém.
A délután folyamán miután elmentünk kajálni, birtokba vettük a röpipályát. Felosztottuk a két csapatot ( velem volt Perrie, Liam és Louis míg a másik csapatban Eleanor, Zayn, Harry és Niall)
Hát mondanom sem kell, mekkora nevetések lettek az egészből, főleg mikor elkezdtünk Harryvel szórakozni és egymásnak passzolgatni egyre nehezebbeket.
- Á hagyjátok csak, mi csak nézőknek lettünk ideállítva. – háborogtak a többiek amiken mi csak nevettünk, de végül a labda nála esett le így elégedetten kacsintottam rá.
Végül 3-1 re akkora győzelmet arattunk a csapattal, hogy élmény volt nézni az ujjongásunkat Parrie-vel. Persze ez addig ment csak, míg Zayn és Harry nem futottak felénk majd egyenesen be a tengerbe velük a vállukon.
- A győzelmetekre! – kiáltottak fel majd repültünk is Parrie-vel a vízbe.
Az egészen már csak nevetni tudtuk, hogy a fiúk ennyire nem képesek veszíteni. Végül a ház felé, kitaláltuk, hogy el akarunk menni bulizni. Mivel a csapat nagy része benne volt egy vacsi után el is kezdtünk készülődni. Pontosabban én, Harry pedig az ágyról bámult rám.
Épp a szekrényemben keresgéltem egy szál törölközőben mikor odajött és hátulról megölelt.
- Inkább segíts mibe menjek. – pillantottam hátra rá mosolyogva, így ő lopott egy csókot majd benyúlt a szekrénybe és leakasztott egy fekete ruhát.
- Ez csini. – adta a kezembe majd kiment.
 A hajamat csak egy egyszerű lófarokba kötöttem, majd felvettem a Harry által kiválasztott ruhát egy magas sarkúval. 
- Mmm csini. – kacsintott rám Niall.
- Köszönöm. – adtam puszit az arcára majd odamentem Harryhez és beleittam az italába.
- Hé ki mondta? – kérdezte amin csak megrántottam a vállam és kevertem magamnak egy vodka-narancsot.
Miután a 3 üveg pia elfogyott nekiindultunk az éjszakának. Mivel a fiúk szerint a közelben van egy szórakozóhely gyalog mentünk igencsak jó hangulatban. Amint odaértünk elégedetten tanulmányoztam, hogy egy privát helyen vagyunk, tehát nem engednek be akárkit.
Ahogy beértünk rögtön elszakadtunk a fiúktól. Ők felmentek, mi pedig egy kör vodka után a táncparkett felé vettük az irányt.
- Hazza két percen belül felfal a tekintetével. – kiabálta a fülembe Eleanor én pedig vigyorogva pillantottam fel.
A korlátnál támaszkodott és egy sexy fél mosollyal bámult le rám. Szerintem ő is tisztában volt vele, hogy ez a tánc ’neki szól’. Csípőm jobbra-balra tekergett a zene ritmusára miközben kezeimmel hajamba túrtam. Parrie és Eleanor sikítva követték a példámat, hát igen kellően élveztük a bulit. Meg gondolom a fiúk is fentről, minket bámulva.. 
- Igyunk valamit. –rántott maga után Parrie.
Már ivás közben is csak táncikáltunk, vicces látvány lehettünk. Közben egyre több pali lett körülöttünk így szem forgatva néztem fel Harryre aki csak nevetett rajtam. Ahogy láttam, közben Zayn és Louis is mellé ért, hihetetlen ahogy figyelnek ránk.
Még táncoltunk egyet a lányokkal majd inkább úgy döntöttünk, hogy felmegyünk a fiúkhoz. Hátulról öleltem meg Harryt, ő először összerezzent majd felém fordulva rögtön elvigyorodott.
- Tetszett a műsor.
- Feltűnt. – forgattam meg a szemem mire ő csak elnevette magát és adott egy apró puszit a számra – Ilyen műsor után ennyit érdemlek?
Felnevetett akaratosságomon, majd ajkait enyémre tapasztva adott egy tartalmasabb csókot.
Közben kezem derekáról fenekére tévedt, a farzsebébe csúsztattam és belemarkoltam, mire ő belevigyorodott csókunkba.
- Hihetetlen vagy. – húzódott el nevetve majd újra megölelt én pedig arcomat a nyakába fúrtam
- Olyan jó illatod van.
- Mmm neked is. – adott apró puszit a hajamba majd elhúzódott.
Mivel a lábaim már leszakadtak leültem Parrie és Zayn mellé, Harry a telefonját kezdte nyomkodni. Épp nevettem valamin Parrie-vel mikor felpillantottam és Harry mellett már egy csibesárga hajú póthajas ribanc állt és nyáladzott neki.
- Azt figyeljétek. – fintorogtam.
- Jézusom. – temette Zayn arcát a kezébe.
Inkább csak hátradőltem és úgy néztem a műsort, próbáltam leolvasni Harry szájáról mit mond.
- Nagyon hízelgő ajánlat, de a barátnőm ott ül. – mutatott felém – Úgyhogy ha nem haragszol. – lökte el magát a korláttól és felém közeledett.
Nevetve néztem ahogy szemét forgatja a lánynak háttal, majd megfogta a kezem és felhúzott. Ő kényelmesen helyet foglalt a kanapén engem pedig az ölébe húzott és a combomat kezdte simogatni.
- Ne nevess, ha nem vagyok veled téged is körbevesz a sok barom. Láttam.
- Túl jók vagyunk. – hajoltam vigyorogva az ajkaihoz és apró puszit adtam rá.
Egy idő után meguntam az egy helyben ülést, és újra a korláthoz mentem. Hamar követett Parrie is és újra elkezdtünk a korlátnál táncikálni. Niall épp akkor ért fel egy újabb tálca whiskycola-val .
- Nos akkor a csodás Miami nyaralásunkra. – vett el mindenki róla és koccintottunk.
- Addig húzod, hogy haza se bírsz jönni. – jött mellém Harry.
- De te hazatámogatsz és vigyázol rám. – adtam neki apró puszit.
Nem tetszett neki, hogy már megint iszok látszott rajta. De komolyan mi bajom lehet belőle? Itt van mögöttem, ha táncolok is. Semmi rosszat nem csinálok.
- Nem azzal van a bajom, hogy iszol. Hanem azzal, ahogy táncikálsz csak a fél szórakozóhely mered ki érted helyből.  – húzott magához de még így is volt a hangjában némi él.
- Mintha nem szarnám őket le magas ívből. – bontakoztam ki az ölelésből, annyira utálom mikor féltékeny.
Parrie tovább táncolt a korlátnál így odamentem és hátulról átkarolva panaszoltam el neki a dolgokat.
-  Hagyjad, úgyse fogja a szívére venni és két percen belül elfelejti. Menjünk táncolniii.
- Te aztán tudsz bulizni. – nevettem ahogy maga után rántott egyenesen le a táncoló tömegbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése