2014. február 1., szombat

Harmincegyedik rész - Kétségek

Sziasztok! 
Meg is hoztam a részt, ami igencsak hosszúra sikeredett. Mellesleg pedig örömmel látom, hogy a blogot egyre többen látogatjátok, tökre örülök neki. :)
Ja és nem utolsó sorban ma van Harry születésnapja, úgyhogy gondoljon rá ma mindenki. Ez az ő napja. :) Happy Birthday Hazza baby! 



Másnap már nem volt erőnk szinte semmihez. Egy gyors közös ebéd után, kb mindenki csak leült a nappaliba. Én a neten böngésztem mikor megakadt a szemem egy cikken.

Tatjana Molnar és Harry Styles!
A híres modell nem ült sokáig a babérjain Justin Bieber után, ugyanis a One direction énekesével látta egy szemfüles rajongó a tegnap este folyamán. „A VIP részlegen voltak, egész este el sem szakadtak egymástól. Csókolóztak, beszélgettek. Nem tűntek csak barátoknak.” – mondta el a lány. Tatjana tavasszal szakított Bieberrel ismeretlen okok miatt. Nos, lehet hogy most újra rátalált a szerelem?!


A twitterem persze már teljesen ezzel volt tele, a legtöbb lány pedig már csak annyit írt, hogy nem tudok kinek a hátán felkapaszkodni és hogy egy utolsó kurva vagyok.
Ahogy egyre többet és többet olvastam könnyek gyűltek a szemembe. Konkrétan egy utolsó ribancnak állítottak be, és valahogy sosem tudtam kizárni a külvilág véleményét. Dühösen csaptam le a laptopot és szaladtam fel a szobámba mire a fiúk rögtön meglepetten néztek utánam.
Az ágyra vetettem magam és szinte zokogni kezdtem. Nem is csak a cikk miatt volt ez, talán csak ebben az egy évben felgyülemlett rengeteg feszültség. A sok munka, Harry, Justin, az érzelmeim irányíthatatlansága és minden egyben szépen kijött.
- Taty bejöhetek? – kopogott pár perc múlva Harry.
Nagy levegőt véve tápászkodtam fel az ágyról és fordítottam el a kulcsot. A könnyek csak úgy záporoztak az arcomon.
- Hé semmi baj. – lepődött meg rajtam és húzott szinte rögtön a karjaiba.
Leült az ágyra, engem az ölébe húzva. A hajamat simogatta, miközben én a nyakába rejtett arccal kezdtem szinte zokogni. Talán igaz, hogy az ember még jobban sír ha valaki vigasztalja.
- Nyugodj meg. Itt vagyok veled, nem lesz semmi baj. – lehelt apró puszit a nyakamra, fürtjei pedig kissé csikizték azt- Shh ne sírj kicsilány.
- Utál, mindenki csak utál. A szüleim is mit gondolhatnak, ha elolvassák ezt a cikket, szégyenkezhetnek miattam. – motyogtam alig hallhatóan.
- Tudnak minden lépésedről, nem fognak hinni egy ilyen undorító cikknek. Ha én is minden ilyen cikktől így összezuhannék már elmegyógyintézetben lennék egy ideje. – tett a fülem mögé egy hajtincset- Neked sem szabad ezekre egyáltalán időt pazarolni.
- De Harry akkor is. Komolyan mit csinálok? Mióta szakítottam Justinnal összevissza megyek. Oké, hogy csinálom a munkát de nincs senki mögöttem. – hajtottam le a fejem- Te se lennél, ha nem kötnénk ki néha együtt úgy..- suttogtam.
- Tatjana! Nagyon jól tudod, hogy mindenkinél fontosabb vagy nekem. Ha lefekszünk, ha nem. Mindent tudsz rólam, az életemet odaadnám érted, erre te ilyeneket mondasz..
- Nem úgy értettem. – öleltem szorosan magamhoz- Sajnálom.
Sokáig ültem Harry karjaiban, ő végig készségesen simogatta a hajam és próbált teljesen megnyugtatni.
- Jobb már? – motyogta a fülembe én pedig csak aprót bólintottam.
Mivel kint megcsörrent a telefonja elengedtem és megpróbáltam magam kicsit összeszedni.
Innentől kb. egész nap távolságtartó voltam vele. Nem tudom miért, talán már előtte is szégyelltem magam. Nem is csináltunk semmi különöset, csak kint napoztunk a lányokkal és Harry akárhányszor odajött én vagy meg sem szólaltam vagy elmentem onnan. Parriék persze nem merték ezt felhozni nekem, így csak mindig próbáltak kimenteni és szóba elegyedni Harryvel ha odajött.
Esteledett már mikor a szobámban ültem és próbáltam valami értelmes dolgot keríteni a tv-ben amikor Harry betoppant.
- Taty mi bajod van? Egész nap furán viselkedsz velem.
- Nincsen semmi bajom. – válaszoltam hasonló hideg hangnemben ahogy ő beszélt hozzám.
- Most engem okolsz azért a rohadt cikkért? Nem tehetek róla.
- Tudom, nem is okollak érte.
- A héten azt hittem, hogy közelebb vagyok hozzád mint valaha, erre most megint ilyen távolságtartó vagy. Egyszerűen nem értelek. – emelte fel a hangját.
- Nem tudom Harry, semmit nem tudok. Azért vagyok veled ilyen mert nem akarok még közelebb kerülni. Minek? Elmész turnéra, több ezer kilométerre nem szerelem a szerelem. Nem akarlak elveszíteni ugyanúgy ahogy Justint, és tudom, hogyha ezt folytatjuk csak még jobban fog fájni. – kiabáltam – Leszarom, hogy a média egy ribancnak tart, már megszoktam de nem akarom azt, hogy te is. Azért nem akarok veled játszadozni.
- Soha nem néznék rád egy ribancként. Nagyon jól tudom min mész keresztül és meg is értelek a turnésban de akkor sem tudok parancsolni az érzéseimnek. Lehetetlen Taty. – rázta a fejét majd ki is ment a szobából mielőtt bármit mondhattam volna.
Később Perrie és Eleanor jöttek be valahogy vigasztalni. Nem sok sikert arattak, ugyanis miután kimentek csak befeküdtem az ágyba és bámultam ki a fejemből.
9 körül lehetett mikor nyílt az ajtó és Harry jött be rajta. Nem mozdultam meg, csak pislogtam rá. Egy pillanatra rém nézett, majd el is kapta a tekintetét és felkapta a cuccait.
- Harry!- szóltam utána de szinte meg sem hallotta.
Nagyot sóhajtva mentem utána egy kis idő múlva, épp a fürdőben volt így leültem az ágyra várni.
- Tatjana fáradt vagyok. – túrt bele a hajába, sosem volt még velem ilyen rideg.
- Légyszi ne legyél velem ilyen. – csuklott el a hangom mire rám nézett- Nagyon sajnálom, hogy így viselkedtem ma. – hajtottam le a fejem.
- Na gyere ide. – tette szét a kezét én pedig szinte rohantam a karjaiba. – Sosem láttalak sírni erre ez ma már a második.
Csak csöndben hozzábújtam, arcomat a nyakába rejtettem és élveztem a szeretetét. Ez a nap szörnyű volt minden tekintetben.
- Nem vagy éhes? – húzódtam el.
- Ami azt illeti nagyon, gyere rendelünk valamit.
A csapat a nappaliban ült és azon veszekedtek, hogy milyen filmet nézzünk.
- Várjatok meg minket is, csak kajálunk valamit előtte.
- Ah mi is kérünk. – pattant fel rögtön Niall amin felnevettem.
Szerencsére a gyors kiszállításnak a kajánk 15 percen belül meg is érkezett. Kivettem kólát a hűtőből, majd le akartam ülni a helyemre mikor Harry hirtelen az ölébe húzott. Perrie rögtön küldött felém egy kacsintást, én pedig csak vigyorogva kezdtem bele a vacsorámba.
- Megkóstolhatom?- szemezett Harry a kajámmal.
Én sajtos tejszínes csirkemellet rendeltem kukoricás rizzsel, míg ő valami zsírosabb és nehezebb hússal birkózott meg.
- Persze. – szúrtam fel a villámra és szépen megetettem őt.
 Miután mindenki végzett betömörültünk a nappaliba. Kihúztuk mind a két nagy ülőt franciaágy méretűre, de még ígyis Niall és Liam a két másik fotelben helyezkedett el, így mi ketten maradtunk Harryvel az egyik ülőn. 
- Oké de mit nézzünk? – pattant fel Liam- Egy jó horror?
- Komolyan bármit csak azt ne. – világ életemben borsódzott a horrorfilmektől, már csak némelyik címétől is rosszul vagyok.
- Akkor szavazzunk, ki akar horror nézni? – persze minden fiú felemelte a kezét, csak mi lányok maradtunk csöndbe- Hát sajnos 5-3 arányban a horror nyert.
- Jaaj. – fintorogtam.
- Túléled. – húzott magához Harry.
- Utállak titeket.
Harry csak kuncogva adott apró puszit a homlokomra majd elkezdődött a film. Igazából még a címére sem figyeltem annyira be voltam parázva. Az elején még figyeltem aztán az első félelmetesebb jelenetnél el is fordultam. Innentől inkább Harry kötötte le a figyelmem, egy egyszerű fehér pólót viselt ami a hasa aljánál kissé felcsúszott ahogy feküdt. Így tökéletesen kilátszódott szürke Calvin Klein alsója és a hasából is egy pici. Igencsak megakadt rajta a tekintetem miközben gondolkodtam. Igazából tökéletes pasinak tartottam már csak a tetkói, enyhe izmai és gyönyörű szemei miatt is; a hangjáról nem is beszélve. Sosem voltam meglepődve azon, hogy ennyi rajongója van.
Gondolatmenetemből Louis igazán férfias sikítása zökkentett ki, amiért mindenkiből kitört a röhögés.
- Na látod, melletted El biztosan biztonságban érzi magát. Jobban félsz mint ő. – ráztam nevetve.
- Ne szóljá’ be Tatjana. – intett le egy mindent tudó pillantással majd újra csönd telepedett a szobára, mindenki a filmre koncentrált.
Nem bírtam megállni, így kezeim végigsimítottak Harry felsőtestén, majd körmömet óvatosan húztam végig kilátszódó hasán amire ő felsóhajtott.
- Mit csinálsz? – suttogta vigyorogva a fülembe.
- Unatkozok. – húzogattam újra a köröm a hasa alján majd becsúsztattam a pólója alá a hasán.
- Üm de hideg a kezed. – rezzent össze majd fejét még közelebb nyomta és ajkit az enyémre tapasztotta
Elmosolyodott, mikor szinte rögtön táncra hívtam a nyelvét és gyengéd csókolózásba csaptunk át.
- Szívesebben hallgatnám a filmet mint a cuppogásotokat. – dobott minket fejbe Zayn mire nevetve húzódtam el.
A film még csak a felénél járt, így inkább a telefonomért nyúltam és visszaírtam pár embernek. Láttam, ahogy Harry szeme félig a képernyőmön van így enyhén hasba vágtam. Tudta, hogy idegesít ha féltékeny de ezeket már direkt csinálta, hisz csak anyukámnak és Blair-nek írtam.
A filmnek végül éjfél felé sikeresen vége lett, én az egészből kb. 15 percre figyeltem.. vicces.
- Alszol velem?- kapta el Harry a derekam az emeleten- Persze, hogy alszol velem. – válaszolt saját kérdésére és egy gyors puszi után el is tűnt a fürdőmben.
Mosolyogva ráztam meg rajta a fejem majd megágyaztam és inkább addig átmentem az ő fürdőjébe egy gyors zuhanyra. Végül felkaptam a pizsim, ami egy rövid topból és egy francia bugyiból állt majd visszamentem hozzá.
- Azt hittem már megszöktél. – vigyorgott Harry és kb. a lábujjam hegyétől a fejem búbjáig teljesen végigmért
Én inkább már csak szó nélkül befeküdtem az ágyba, neki háttal. Persze két percen belül keze a derekamon volt és puszilgatni kezdett.
- Aludj Harry.
- Nem tudok. Túl jó csaj fekszik mellettem. – vigyorgott keze pedig hirtelen lejjebb csúszott a kelleténél.
- Harry. – fordultam rögtön felháborodva felé, jót nevetett rajtam majd hirtelen ajkaimra tapadt.
Szenvedélyes csókunk közben, keze becsúszott topom alá, és elmosolyodott mikor realizálta, hogy nincs alatta semmi. Orrát lassan húzta végig állam vonalán és kezdte el nyakamat puszilgatni. Kissé felnyögtem mikor megéreztem a fogát és erősen szívni kezdte azt. Közben körmeimet elkezdtem csupasz felsőtestén húzogatni, amire csak egy nagy sóhajtás volt a válasza. Hamar elkezdte zavarni, hogy rajtam még mindig van felső így ahogy azt levette nagy kezei rögtön mellemre tapadtak. Érintéseitől már most lihegtem, igazából már majd megvesztem érte. Mégis erőt vettem magamon és magam mellé löktem. Ahogy csípőjére ültem enyhén elmosolyodott miközben újabb csókkal jutalmaztam. Csípőmmel elkezdtem körözni ő pedig rögtön belemorgott csókunkba. Mielőtt elvesztette volna a fejét elhúzódtam és felsőtestét hintettem be apró puszikkal egyre lejjebb haladva. Imádott v- vonalán végighúztam kezeimet ő pedig újra felnyögött. Bokszere pillanatokon belül lekerült majd számba vettem. Felpillantva rá, láttam, hogy meglepődött és kezei már most a lepedőt markolászták ahogy nekikezdem feladatomnak. Elégedetten hallgattam Harry férfias nyögéseit, imádtam belegondolni, hogy ezeket én okozom neki. Amikor fogaimmal véletlenül érintettem, az eddigieknél csak hatalmasabb nyögés jött ki a száján. Mikor már éreztem hogy közel van, lassan visszahajoltam arcához.
- Bocsi. – suttogtam, képtelen lettem volna lenyelni.
- Nem kell ilyenek miatt bocsánatot kérned. - fordított maga alá miközben mélyen a szemembe nézett.
Kezeit lassan vezette be bugyim alá és kezdte csiklómat simogatni. Érintésétől rögtön felsóhajtottam, főleg, hogy ajkaival a mellemre tapadt. Újra ziháltam és kényesen nyögtem, hát még mikor ajkait ujjai mellett éreztem.
- Ne ficánkolj baby. – fogta le vigyorogva a csípőm majd újra visszahajolt hozzám.
Nyelvei alatt már így is közel voltam, viszont mikor szívott egyet hatalmas nyögéssel élveztem el. Lihegve vártam míg visszahajol hozzám és nem lepődtem meg elégedett mosolyán.
- Kicsit élvezted. – villantotta meg gödröcskéit is én pedig csak szégyenlősen fordítottam el a fejem – Gyönyörű vagy. – suttogta hirtelen a fülembe amitől a szívemet melegség öntötte el.
Az óvszer pillanatokon belül felkerült rá, majd belém helyezte magát. Hozzászoktam már méretéhez, eljutottunk arra a pontra, hogy cseppet sem fáj, csak a puszta élvezet maradt. Lassan kezdett el mozogni, miközben megcsókolt. Talán most volt először igazi érzelmes szeretkezésünk. Semmi gyors vagy durva mozdulat, csak lassú csókok és érintések.
- Annyira fogsz hiányozni. – suttogtam lihegve a nyakába, valahogy elszorult a szívem mikor a turnéra gondoltam.
- Csak durván két hónap aztán vége. – simogatta meg az arcom és homlokainkat összeérintette.
Egymás szemébe nézve értünk a csúcsra, nem bírtam ki így Harry nevét hangosan nyögtem így ő is pillanatokon belül elment. Pihegve lökött még pár levezetőt, majd ledőlt mellém és egy apró puszi után már eltűnt a fürdőben.
Nyakig betakarózva vártam míg visszajön, annyira elszomorított a gondolat, hogy 2 nap múlva már a világ másik végén lesz. Ezért nem akartam, hogy ennyire elmélyüljön a dolog.
- Mi a baj? – húzott magához mikor visszajött- A turnén agyalsz most is ugye? – sóhajtott mire én csak bólintottam - Nézd, nem tudom Bieber hogy kezelte veled ezt az egészet, de megígérem, hogy nem fog az történni mint vele. Csak 2 hónap, sőt annyi sincs, mindössze 20 állomás.
- Igen aztán te mész vissza Londonba én meg Toronto-ba. – sóhajtottam és elfordultam tőle.
- Minden oké lesz, megoldjuk. – bújt hozzám hátulról és a fülembe suttogott- Nem fogsz elveszíteni akárhány ezer kilométerre is vagyok.
Csak csöndben hallgattam amit mond, próbáltam elhitetni magammal, hogy tényleg működhet akármilyen hihetetlennek is tűnt... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése