2014. január 18., szombat

Huszonkilencedik rész - " Couse I can love you more than this.." (+18)

Ebéd után mi Harryvel szépen visszafoglaltuk a medence melletti ágyat egy tál eper társaságában.
Csöndben eszegettem az epret, miközben Harry mellettem a telefonját nyomkodta. Nem igazán foglalkoztam vele, inkább mosolyogva néztem a medencénél Perrie-t és Zayn, ahogy együtt hülyülnek. Egyszer csak Harry leheletét éreztem a nyakamnál, amitől elmosolyodtam. Orrát szorosan hozzám dörgölte, miközben apró puszikat hagyott mellette, annyira szerettem mikor így kényeztet. Homlokomat mellkasának döntöttem, mintha így el tudnék bújni de szerintem a fiúk így is épp eleget látnak a túloldalról. Harry lassan puszilgatta a nyakam, majd az arcom, viszont mikor a számhoz ért vigyorogva fordítottam el a fejem. Sexy félmosoly terült el az arcára, ahogy újra próbálkozott, viszont most kezei derekamról kicsit lejjebb csúsztak. Ajkai súrolták az enyémet majd amikor látta, hogy megint csak nem adom meg magam nyakamra tévedtek. Eleinte csak puszilgatott egy pontot, majd erősen szívni kezdte, amire szemeim lecsukódtak és nagyot sóhajtottam. Egy önelégült vigyorral hajolt vissza ajkaimhoz, én pedig már mindennél jobban kívántam a csókját. Szája lassan közeledett felém miközben folyamatosan szemembe nézett. Eleinte csak apró szájra puszikat adott, majd átöleltem a nyakát és közelebb furakodtam hozzá így csókunkat is elmélyítette. Duzzadt ajkaink csak úgy falták egymást, míg végül nyelvem nem találkozott az övével. Lassú csókunkat, inkább vad smárolás vette át, közben hajába túrtam míg ő fenekemet markolászta.
Pár perccel később elhúzódott, de ajkaink még mindig súrolták egymást minden szavánál. Tekintete újra dekoltázsomon állapodott meg, szinte felfalt a szemével.
- Akarlak. - mondta alig érthetően én pedig elmosolyodtam.
- Hm nagyon sajnálom de nem tehetek semmit. – haraptam rá alsó ajkamra a kellő hatás eléréséhez.
- Majd meglátjuk. – támadt újra ajkaimra viszont mielőtt elmélyítette volna csókunkat nyakamra haladt, majd apró puszikat adott melleimre- már amennyire a felső engedte-, én pedig szemeimet összeszorítva sóhajtoztam. Kezei hirtelen szoknyám alá csusszantak és bugyin keresztül kezdett el simogatni.
- Érdekes, hogy én vagyok rád izgulva mégis te vagy nedves. – motyogta fülembe, hangja talán a megszokottnál is mélyebben és férfiasabban csengett, már ez is csak izgatott.
- Nem akarunk felmenni? – motyogtam két sóhajt között ő pedig rögtön felpattant és kezét felém nyújtotta
Ahogy felálltam megigazítottam felsőmet és szoknyámat, majd összekulcsolta sajátjával és a ház felé húzott.
- Jó szórakozást haver. – pacsizott le vele vigyorogva Zayn én pedig csak egy szúrós pillantással illettem, míg Perrie hatalmasan vigyorgott ránk.
A lépcsőn Harry kezei kicsúsztak az enyémből és fenekemre tévedtek. Elmosolyodtam tettein és a szobám felé vettem az irányt. Ott újra ajkaimra tapadt és szinte rögtön az ágyra lökött.
- Mondtam, hogy jó ez a felső. – vigyorgott rám lihegve, mivel ahogy meghúzta rajta a cipzárt az le is esett rólam.
- Fogd be Harry. – húztam újra magamhoz.
Pillanatok alatt megszabadítottuk egymást ruháinktól, míg rajta is és rajtam is csak alsó volt. Kezei újra lejjebb csúsztak és bugyin keresztül kezdett el simogatni.
- Ne kínozz. – fészkelődtem alatta és kezemet bokszeréhez vezettem.
- A-a, most én kényeztetlek. – húzta el szinte rögtön.
Kínzó lassúsággal húzta le rólam bugyimat miközben ajkai mellemen állapodtak meg. Nyöszörögve fészkelődtem alatta ahogy szívni kezdte azt miközben kezei már nem anyagon keresztül érintettek és dörzsölni kezdte csiklómat. Ajkai elszakadva mellemtől egyre lejjebb haladtak, majd két ujjával együtt kezdtek munkába közpotomnál.
- Harry.. nem bírom. – lihegtem.
Lepillantottam rá ő pedig folyamatosan szemeimet fürkészte. Remegtem, hihetetlenül élveztem amit csinál. Már-már sikoly hagyta el a számat mikor harmadik ujját is felnyomta, már szinte vonaglottam az élvezettől tettei nyomán.
- Ah, csináááld. – nyöszörögtem és pár percen belül hátam ívben feszült és hatalmasat nyögve mentem el.
Egy elégedett mosollyal hajolt vissza ajkaimhoz és csókolt meg gyengéden. Közben igencsak szűkös bokszerétől is hamar megszabadítottam, majd felettem áthajolva húzott elő egy óvszert a szekrényből. Vigyorogva vettem ki a kezéből és helyeztem fel neki, minden mozdulatomtól megremegett. Pillanatok alatt újra visszalökött az ágyra és szinte rögtön magamban éreztem őt. Arcom kicsit megrándult, amiért eleinte nem is mozdult, hogy megszokjam a méretét, majd szépen lassan lökött egyet.. majd még egyet, de megállt.
- Még? – vigyorog rám kajánul.
- Igen. – szinte már remegtem a vágytól de újra csak egyet lökött és megállt.
- Harry könyörgöm. – löktem egyet én a csípőmön mire ő rögtön felnyögött.
Nem bírta tovább ő sem így ritmusosan kezdett bennem mozogni. Közben nyakhajlatomba lihegett és szívni kezdte azt. * nincs még elég lila folt a nyakamon..* Nem akartam hogy most is mindent ő csináljon, ezért mikor épp gyorsabb tempóra akart váltani eltoltam. Értetlenül pislogott rám, majd mikor ülő helyzetben volt egyszerűen ránehezedtem, így már egész hossza bennem volt. Eleinte lassan kezdtem meglovagolni, de már így is feje hátracsuklott és úgy jöttek ki a száján férfias nyögések viszont még az élvezetet fokozva csípőmmel pár nyolcast írtam le.
- Taty azaz. – nyögte Harry ami engem is csak még jobban beindított, és mikor éreztem, hogy elment én is rögtön követtem őt.
Lihegve terültünk ki egymás mellé az ágyon miután Harry magunkra húzta a takarót. Kuncogva néztem rá, mikor lélegzésem nagyjából rendbejött.
- Mi van? – vigyorgott.
- Semmi, tetszett. – haraptam rá alsó ajkamra ő pedig olyan hirtelen hajolt felém hogy összerezzentem.
- Elhiheted, hogy nekem is. – puszilta meg az arcom.
Megmagyarázhatatlan kapcsolat van köztünk. Nem mondhatom azt, hogy csak barátság s érzelem nélküli szex. Igenis tele van érzelemmel minden egyes együtt töltött percünk. Mégsem vagyunk együtt. Senki, és a mi számunkra sem érthető, hogy miért van ez. Komolyan néha a szívem szakad meg, ha egy-egy interjúban azt kell mondanom, hogy nincs köztünk semmi, vagy ha tőle is hallom ezt. Igenis van. Van valami.. valami megmagyarázhatatlan kapocs, ami még némelyik kapcsolatban is ritka.
Gondolatmenetemből a kopogás zökkentett ki.
- Mondjad. – szólt ki Harry miközben fejét még jobban nyakamhoz rejtette.
- Meg szeretném invitálni a gerlepárt egy kis tábortűzszerű akármire a kertben, 6perc múlva. – magyarázta Louis monoton hangon, amin jót mosolyogtam.
- Megyünk mindjárt.
Nagy nehezen kimásztunk az ágyból, én felvettem az eddigi cuccom, Harry pedig felkapott felülre egy pólót majd a szekrényéből előhúzott egy kockás inget is.
- Minek az? Meleg van.
- Majd mikor fázni fogsz így, akkor is mond ezt. – mutatott végig rajtam - Na gyere. – kulcsolta össze a kezünket és maga utána húzott.
Persze a folyosón még megálltam a tükörnél, mire Harry már csak hatalmas sóhajokkal válaszolt. Próbáltam a hajamat értelmesen felfogni majd futottam is utána.
- Itt vagyok már. – kuncogtam bosszús tekintetén és ujjaimat újra összefontam az övével.
A tűz körül már mindenki ott volt és Niall szórakozott valamit a gitárján. Gyorsan leültünk Zayn és Parrie mellé és belekapcsolódtunk a beszélgetésbe.
- Játszotok valamit. – kérte Eleanor mire az én szemem is felcsillant.
Egy kis megbeszélés után el is döntötték, hogy mit énekeljenek. 
Eleinte csak magam elé bámulva figyeltem a szövegre, különösen Harryére.
-" Couse I can love you more than this.." – énekelte mire felnéztem rá könnyes szemekkel.
Szinte rögtön átkarolt és magához húzott, nem gondoltam, hogy így meg fog érinteni ez a dal. A végén Harry adott egy apró puszit a homlokomra én pedig csak még jobban átöleltem.
Egészen hajnalokig szórakoztunk és beszélgettünk a társasággal. Azt is megbeszéltük, hogy holnap le kéne végre menni a partra ha már itt vagyunk Miami-ban.

Másnap már délben csapatostul a tengerparton voltunk, a fiúk szinte rögtön célba vették a tengert, mi pedig addig leterítettünk pár lepedőt a homokra.
Amikor jöttek vissza 3 „lány” –amiket szívesebben hívnék ribancnak- letámadták a fiúkat. Érdekes, Harry kivételével mindenki lerázta őket, ő viszont ottmaradt és látványosan flörtölni kezdett velük. Oké a féltékenység majd meg evett.
- Hagyjad, ne foglalkozz vele. –legyintett Perrie mikor látta mennyire zavar – Azt hiszem nem ez a 3 lány a Calzedonia arca, innentől kezdve nem is értelek. – nevetett hihetetlenül.
- És persze nem is vagyunk együtt szóval..- mosolyogtam kínosan és inkább lefeküdtem a hátamra napozni
Pár percen belül Harry hatalmas vigyorral érkezett vissza, én inkább a fejemre csúsztattam a napszemüveget és próbáltam tudomást sem venni róla. Rövid időn belül feltűnt neki szótlanságom és felém könyökölve hozzám szólt.
- Baj van?
- Nincs. – válaszoltam hidegen.
- Haragszol?
- Nem. – kapta meg újra bő válaszom, mire csak nagyot sóhajtva a hátára feküdt és hajába túrt
Kb. fél órán át feküdtünk egymás mellett síri csöndben. Egyszer csak felállt, azt hittem beleunt és inkább itt hagy, de megéreztem kezeit a térdemnél majd a derekamnál és egyenesen a víz felé hurcolt.
- Harry tegyél le. – kapálóztam – Harry!
- Parancsolj. – kacagott és egyből a levegőbe találtam magam.
Hatalmas csobbanással érkeztem a vízbe, majd ahogy feljöttem Harry felé vettem az irányt.
- Hogy lehetsz ennyire köcsög. – nyomtam le a víz alá és a hátára ültem .
Persze nem tartott magán, így ahogy feljött én landoltam a víz alatt. Nevetve néztem rá, mire ő csak vigyorogva a karjaiba zárt, adott egy apró puszit a homlokomra majd újra eldőlt, így a víz alatt rajta landoltam.
Lihegve álltam fel végre a vízben és pislogtam rá, újra eszembe jutott a kinti alkotása.
- Nem szeretem mikor durcizol.
- Én nem durciztam hanem haragudtam. – vigyorogtam rá. 
- Azért mert beszéltem két lánnyal. – tette szét a kezeit.
- Flörtöltél velük. Ahogy ők is veled.
- Szóval a híres neves „nem vagyunk együtt, csak barátok vagyunk” Tatjana Molnár féltékeny. – vigyorgott rám önelégülten, már meg tudtam volna fojtani.
-Idióta vagy. – csóváltam a fejem és kifelé indultam, viszont elkapta a derekam és hátulról megölelt.
- Ne haragudj. – suttogta a fülembe az én haragom pillanatokon belül el is szállt, nem kellett több csak egy az egy mondat, amit neki nem esik nehezére kimondani.
Végül Harry a hátán vitt ki a többiekhez.
- Na ne már nekem is kell. – csurgott a nyálam a hatalmas hamburgerükre.
- Gyere elmegyünk kajálni. – nevetett Harry rögtön hisztimen.
A kajáldához sétálva keze előbb derekamon volt majd fenekemre csúszott. Nem húztam el, igazából élveztem az érintését. 
 Harryvel és két hatalmas hamburgerrel ültünk le az egyik asztalhoz. Persze én a felénél fel is adtam és azt is ő ette meg. Végül 2 körül a fiúk elhagytak minket, ugyanis próbájuk van a holnapi fellépésükhöz, de mi a lányokkal úgy döntöttük maradunk még napozni egy picit.
- Annyira aranyosak vagytok Harryvel. Mióta együtt vagyok Louis-al sose láttam még ilyennek. – mosolygott rám El...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése