2014. január 6., hétfő

Huszonhetedik rész - Summer '13

3 hónappal később
Augusztus közepét írunk, a meleg eljövetelével szinte én is újjászülettem. A modell munkák továbbra is jönnek, viszont sokkal többet járok szórakozni és szereztem barátokat. Körülöttem sok ember nem tudja mire vélni ezt a hatalmas változást, pedig csak végre visszatértem a régi életemhez, amit Magyarországon hagytam. Szabadnak érzem magam, ezzel beleértve a szerelmi életemet is. Justinnal még Olaszországban szakítottunk, azóta mindössze egyszer találkoztam vele egy clubban. Direkt fűzött a szemem láttára egy szőke cicababát, ami engem cseppet sem zavart, csak nevettem rajta.
Harry pedig.. nos hogy is mondjam. Ugyanúgy összejárunk és nem vetjük meg ha továbbmegyünk mint kellene. Mondhatni barátság extrákkal. Nehezen tudnék nála jobb barátot találni, bármelyik téren is.. * haha*
Jelenleg Miami-ban vagyok újra. A fiúk turnéja itt folytatódott, Daviddel pedig iderakattam egy munkát szóval igencsak élveztem a 40 fokban való homokban hempergést egy-egy fotóra.
- Veled mehetek? – túrt bele hajába Harry ahogy benyitott a szobába
Most először végre nem egy hotelban szálltunk meg, hanem az 1D kapott egy hatalmas apartman szerű házat. Imádtam, és a fiúk úgy döntöttek itt töltik ki nyári szünetüket, ami náluk mindössze 5 napra szűkült..
- Nem.
- Most miért? – lepődött meg válaszomon.
- Mert életemben először el kell vállalnom egy eléggé kritikus anyagot, szóval..
- Szóval akt képekről van szó és szégyenlős vagy előttem.. – fejezte be nevetve a mondatomat.
- Cseppet sem vagyok szégyenlős. – makacskodtam tovább, pedig egyértelműen ez volt a baj de csak belehajszoltam magam most is..
- Akkor mehetünk?
- Utállak. – baktattam le a lépcsőn dühösen vele a nyomomban.
A parton a csapat pillanatok alatt végzett a sminkemmel és a hajammal így várnom kellett míg a fotós beállít mindent.
- Előttem szégyenlős vagy, bezzeg egy 10 fős stáb előtt nem. – rázta hitetlenül a fejét Harry.
- Teljesen más a kettő. Ők minden nap látnak szinte mindent minden modellből, és csak munka nekik. Bezzeg te..
- Mintha nekem újdonság lenne. – vigyorodott el és lenézett melleimre én pedig inkább összébb húztam magamon a köntöst.
- Tatjana kész vagy? – fordult felénk a fotós
- Persze, csinálhatjuk. – álltam fel mosolyogva.
A kamera elé érve csinált pár próbafelvételt majd intett, hogy minden kész én pedig ledobtam magamról a köntöst. Próbáltam kizárni azt, hogy Harry full vigyorral lesi minden mozdulatomat.

Harry szemszöge

Tatjana már az első pillanattól kezdve érdekes nekem. Sohasem gondoltam volna, hogy képes a barátját megcsalni velem. Tényleg gyönyörű és bármiről tudok vele beszélni. Szinte kívül-belül ismer. Elég érdekes az a helyzet ami kialakult, barátok vagyunk némi extrákkal. Nem tudunk egymásra csak barátként tekinteni de nyilvánvalóan több sem menne. Persze a kapcsolatunk nem csak testiségen alapul. Az életemet feladnám érte, rendkívül fontos nekem. Bármelyik barátomnál többet tud rólam, és rettentően féltem. Talán erre mondják azt, hogy több mint barátság, de kevesebb mint szerelem.
Annyira szeret kínozni, most is kis ezerszer pillantott rám vigyorogva miközben pózolgatott én pedig férfiből vagyok. Legszívesebben itt helyben letepertem volna.


Áldottam az Istent, mikor a fotós közölte, hogy készen vagyunk. Harryre rá sem nézve kaptam magamra a köntöst és szaladtam be felöltözni.
- Jó voltál. – szólalt meg hazafelé egy kínos csönd után Harry vigyorogva.
- Fogd be.
- Most miért? Már az is baj ha megdicsérlek?- húzta tovább az agyam.
- Harry. – vágtam karba nevetve
A házba beérve szerencsére egy hatalmas pizza várt, körülötte a 4 fiúval.
- Na végre, azt hittük már sosem jöttök. – magyarázott Niall teli szájjal amin már csak mosolyogni tudtam.
- Ha tudnátok miről maradtatok le. – vetette le magát Harry is egy székre, na ha szemmel ölni lehetne ő már tuti nem élne.

Másnap Liam-ék kitaláltak egy házibulit ebben a hatalmas ingatlanban. Persze nem aprózták el így rengeteg emberre számíthattunk ugyanis a fiúk kikötötték, hogy a meghívottak mind hozhatnak magukkal valakit, mondván, hogy jó legyen a buli.
Én is meghívtam pár barátnőmmel, a nagy részükkel még a Calzedonia tábor idején ismerkedtem meg és azóta is remek a kapcsolatom a 2 leányzóval. A buli napján, délelőtt elmentünk egy közeli plázába Ninával és Blairel.
A nap nagy részét vásárlással töltöttük, majd beültünk egy közeli Starbucksba dumálgatni.
- Kik jönnek este? – szürcsölt bele jeges italába Nina.
- Fogalmam nincs, a fiúk rengeteg embert hívtak, azok meg még kitudja kiket hoznak..
- Jut eszembe, hogy kerülsz te Miamiba? – húzogatta a szemöldökét mire mindhárman felnevettünk.
- Harryvel nagyon jóban vagyok és miatta. És nem kell semmi rosszra gondolni, egyszerűen csak a legjobb barátom.
- Legjobb barát? Ugyan már, akkor nem tudnád milyen a csókja..
- Vagy épp az orgazmusa. – tört ki Blairből a nagy nevetés én pedig csak lehetetlenül kacagtam rajtuk
- Na és ha tudom? Így legalább tényleg nincs olyan, amit ne tudnék róla.. – csücsörítettem kacsintva egyet
Mivel a lányok szállása csak pár percre volt a plázától visszasétáltunk oda.
- Nem lesz ez túl sok? - forogtam a tükörbe- A szoknya lehetetlenül rövid, a felső pedig melltartónak is elmegy.
- És? Ugyan már, tökéletes leszel így baby. – vigyorogtak rám a lányok
Mivel az este ezerrel közeledett elkezdtünk készülődni. A hajam egyszerű lófarokba kötöttem és egy szép sötétebb sminket is felvarázsoltam magamnak.
A bulira mi méltón kissé késve érkeztünk, így már éjfél után volt mikor odaértünk. A hangulatunkért sem volt kár, ugyanis sikerült picit alapozni a hotelban készülődés közben.
- Megjöttek az est szépségei? – vigyorgott ránk Liam miután ajtót nyitott én pedig mosolyogva adtam neki két puszit.
A nappali már tele volt emberekkel, próbáltam körbepásztázni a tömeget ismerős arcokat keresve, de hamar feladtam és inkább a konyhába mentem inni valamit. A pultnak dőlve pillantottam a táncparkett felé és elmosolyodtam azon, ahogy Harry táncolt épp egy lánnyal teljesen hülye módon, két kezét fogva pörgette összevissza. Viszont a bejáratra pillantva kissé megállt bennem az ütő, ahogy Justin sétált be rajta pár ismeretlen sráccal. Oké, ennyire nem lehetett nagy híre ennek a bulinak..
- Te látod akit én?- tipegett ki hozzám Nina kissé felháborodva.
- Látom és nem értem mit csinál itt. – ráztam a fejem- De mindegy, csak túléljük. – rántottam meg a vállam vigyorogva.
Harry egy idő után észrevette hogy nézem így odasúgott valamit a lánynak majd odajött hozzám.
- Azt hittem már nem jössz. – adott hatalmas puszit az arcomra- Eléggé rendben vagy. –húzódott rögtön el végignézve rajtam.
- Köszönöm szépen. – kuncogtam – Egyébként Justin? Mit keres itt?
- Louis jóban van Chris-ékkel és velük jött úgy látszik. De te meg igyál még, mert nagyon le vagy eresztve. – nyomott a kezembe egy újabb pohár vodkát.
- Megyek inkább beszélek a lányokkal, mert ez a buli ritka szarul kezdődik. – forgattam a szemem.
A táncoló emberek mellett próbáltam eltipegni méretes sarkú cipőmben, így viszont később feltűnt, hogy kénytelen leszek Justinék előtt elmenni, akik a kanapén terpeszkedve figyelték gondolom a „mai felhozatalt”. Próbáltam minél gyorsabban elsasszézni, de még a zenét kizárva is hallottam ahogy utánam fütyülnek. Kedvem lett volna felpofozni őket, komolyan.
- Hajaj nincs jó kedved. - nézett fel rám Balir
- Mindjárt megverek valakit. – kacagtam és leültem a két lány közé.
Fintorogva néztem ahogy pár ribanc próbálja mindenáron felhívni a Justinék, vagy épp a bandatagok figyelmét.
Kb. rá fél órára már egy üveg pezsgőt húztam le magamba és kóvályogtam összevissza. Végül inkább leültem a kanapéra és a telefonomért nyúltam.

Party -
Tette ki Justin én pedig mosolyogva tapiztam rá kettőt, így egy kis lájkot hagyva ott neki. A szakításunk óta nem is voltam a falán, és őszintén szólva magas ívben szartam le mit rak ki.

Ahogy felnéztem láttam, hogy keresi a tekintetem és látta a like-om. Rámosolyogtam, ő pedig eltette a telefonját és egyenesen elindult felém. Csak szó nélkül megfogta a kezem és behúzott a tömegbe, majd átölelve a derekam kezdte el csípőjét mozgatni a zene ritmusára. Nyakát átölelve szagoltam bele már megszokott illatába és vettem át ritmusát. Közben a konyhában kiszúrtam Harryt, aki meglátva engem felnevetett én pedig vigyorogva kacsintottam rá. Ő tudta, hogy nem akarok tőle semmit, de élvezem a közelségét. Ahogyan az övét is.. na igen furcsa egy teremtmény vagyok.
- Néma lettél újonnan? – motyogtam a fülébe.
- Vagy csak szimplán élvezem, hogy egy csajt már egy pillantásból megkaphatok. – mondta fölényesen én pedig fintorogva húzódtam el- Ugyan már, hülyülök. – húzott vissza nevetve.
A zene váltott én pedig e lehető legközelebb préseltem magam hozzá és kezdtem el rázni a csípőm. Vigyorogva sóhajtott nagyot a nyakamba és csúszott lejjebb keze a derekamról.
Hirtelen már csak annyit éreztem, hogy valaki hátulról hozzám préselődik. Hátrafordultam és simán szembetaláltam magam a vigyorgó Harryvel, ők pedig szépen összepacsiztak a fejem felett. 
- Na jó ez mi?
- Ugyan élvezd. – kuncogott a fülembe Harry.
Éreztem, hogy itt valami nagyon csúnya dolog fog történni. Elég furcsa érzése lehet egy nőnek, amikor két ilyen pali között áll kb. egy leheletnyire. Harry vigyorogva puszilt bele a nyakamba, miközben Jusin keze már a szoknyám alatt markolászta a fenekem. Közben mindhármunk csípője ritmusban járt, pontosabban az már mondható vonaglásnak is..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése