2013. december 26., csütörtök

Huszonötödik rész - Zavar

Sziasztok! Azt hiszem sikerült egy extra hosszú részt összehozni, sok-sok meglepetéssel. Remélem mindenkinek tetszeni fog, és cserébe megajándékoztok pár hozzászólással. :) Jó olvasást! Ölelés, Mila


Láttam én már valaha így kiabálni Justint? Nem hiszem. De akkor sem hagyom, hogy ilyeneket feltételezzen. Utálom, hogy nem bízik bennem és eddig emésztette magát vele, míg most ’ ki nem robbant’. 
Konkrétan vissza sem jött, így én inkább egész nap a szobánkban kuksoltam és neteztem, beszélgettem pár ismerősömmel.
Már éjfél körül lehetett mikor a kádban áztattam magam és megcsörrent a telefonom. Ismeretlen szám volt.
- Hy Taty, Za vagyok. Figyelj már merre vagy?
- Szia. A hotelben vagyok, mert ti?
- Egy helyi r&b clubban, és gondoltam tájékoztatlak, hogy Justin igencsak megszaladt az alkohollal.
- Most ha olyan nagyon jó barátnő lennék rávágnám ,hogy hozzátok haza. De mivel nem vagyok az, add a címet és figyeltesd csak vele a táncparkettet.
Gyorsan kiugrottam a kádból. A sminkem szerencsére nem ázott le a párától, így csak megigazítottam, hajamat lófarokba kötöttem majd felvettem egy jó kis testhez simuló ruhát hatalmas sarkú cipőkkel.
A hotel előtt szerencsére több taxi is sorakozott, így 15 percen belül már az r&b club ajtaján léptem be. Először a pulthoz mentem és kértem magamnak egy vodka-narancsot. Miközben iszogattam, végigpásztáztam tekintetem a VIP részlegen, és ki is szúrtam Justint a pultnak dőlve. Látszott hogy igencsak jó hangulatban van és ezerrel magyaráz valamit a srácoknak. Tipikus ’ keressük a nőket a táncparketten és vigyük haza’ feelingjük volt. Ahogy felszólalt Rihanna leugrottam a pultról és belevetettem magam a bulizó tömegbe.
Ajkamba harapva kezdtem el tekergetni a csípőm. Már csak Harrytől is tudhattam, hogy táncolásban nem szenvedek hátrányt. Egyre több nyálcsorgató pasi lett körülöttem, de engem még mindig csak az az egy érdekelt aki pont velem szemben állt fent, és szúrt végre ki a tömegben. Arcáról semmit nem lehetett leolvasni, csak témán figyelte minden apró mozdulatom. Én meg persze annál jobban csináltam, karjaimat égnek emelve riszáltam jobbra balra.
Nem lepődtem meg, hogy pár percen belül már magához rántott. Vigyorogva fordultam meg és táncoltunk tovább. Egymáshoz simulva „vonaglottunk”, szinte dőlt belőle a piaszag. ..
Másnap reggel a telefonom csörgésére ébredtem, gyorsan felvettem, nehogy ráébredjen Justin.
- Szia Drága, remélem nem ébresztettelek fel. – szólt bele mézesmázos hangon David.
- Már úgyis mindegy, de hallgatlak.
- Na szóval hatalmas megtiszteltetés, hogy felkértek a Calzedonia Fashion Show egyik modelljének, sőt egy külön gyönyörű számod is lenne a magasban.
- Úristen, és mikor lesz?
- Hát a napokban repülnöd kéne Olaszországba a próbákra, a show pedig 1hét múlva lesz. Lerendezek mindent, és visszahívlak, hogy mikor hova menj. Rendben?
- Persze, addig összepakolok. Bye- tettem le mosolyogva.
Miután összekaptam magam, előhúztam a bőröndöm és elkezdtem pakolni. Ha nem egy ilyen nívós bemutatóról lenne szó már hisztiznék ,hogy egy hét szabadidőm sem lehet de most nem. Alig várom, hogy ott lehessek a kifutón.
- Te mit csinálsz?- szólalt meg mögöttem Jus, haragudtam rá, oké, hogy tegnap ez történt, de a féltékenységi rohama után ez a jól berúgunk dolog nem volt ínyemre.
- Pakolok, mennem kell Olaszországba.
- Kurva jó. – csattant fel – És mégis minek?
- A Calzedonia nyári bemutatóján külön számom is van, nem mondhatom le, ez életem fellépése lesz.
- Ah és akkor szarjuk le, hogy mi megint csak 3 napot tudtunk együtt lenni, abból felet végigveszekedtünk.
- Tehetek én róla, hogy féltékeny vagy ok nélkül?
- Nem dehogy, mindenben csak én lehetek a hibás. És akkor gondolom az esti fellépésre sem maradsz?!
- Nemhiszem, David mindjárt hív ,hogy mikorra foglalt jegyet nekem. Majd bepótoljuk, hosszú még a Believe tour. – lágyult el a hangom – Légyszi ne váljunk el haragban.
- De Taty mindig mindenben fontosabb a munkád nálam. És kettőnk közül te vagy az, aki tud alkalmazkodni. Én is fogok tudni, ha lemegy végre ez a kibszott turné. De addig mi lesz? 3 napokat találkozunk havonta. Szép kapcsolat mondhatom.
- Nem tehetek róla Justin, tudod, hogy szeretlek és minden vágyam lenne veled lenni. – léptem közelebb és öleltem meg.
Visszaölelt, de nem úgy ahogy szokott. Keze csak épphogy megérintette a derekamat.
- Kikísérsz a reptérre?
- Sajnálom, de nem érek rá. De beszélek Fredoval és kivisz. Vigyázz magadra. – adott hosszú puszit az arcomra és el is ment.
Arcra puszit elköszönésnek? Végülis csak hetekig leszünk távol, és ez pont megfelelő volt így persze..
 Még aznap este repültem Olaszországba, annyira rosszul éreztem magam, lelkiismeret furdalásom volt, amiért nem maradtam a koncertre és elköszönés nélkül eljöttem. De nem akartam már saját magam büszkeségét járatni azzal, hogy még tovább könyörgök neki egy nyamvadt csókért.
A show előtti 1 hétben szinte egy perc szabadidőnk sem volt. Igazi kiképző tábor jellege volt a felkészülésnek. A délelőttjeinket az edzések tették ki, míg délutánonként általában gondosan átpróbáltuk a műsort. A modellkedésben talán azt utálom a legjobban, hogy nem ehetem azt ami jólesik. Persze fotózások előtt erre nem igazán kell ügyelnem, de a kifutón nincs photoshop. 
Sok jófej lány van a Calzedonia modellje között, így aztán nem éreztem magam annyira egyedül. Justin persze valahogy mindig eszembe jutott, főleg hogy a műsorom is egy szerelmes lassú élőzenés dalra lesz, így aztán minden próba kellően lehúzott. Nem beszéltem vele egy szót sem, nem hívott és én sem kerestem.
Szombat délután már kész sminkkel mentünk körbe a nézőtéren Isabellel.
- Gyere csak ,ott a Vip szektor. – rántott maga után- Hoppá- állt meg egy szék előtt és ahogy odanéztem kissé lesápadtam.
Justin neve virított ott, és 3 székkel lejjebb a One Directon fiúcsapat tagjai. Ennek nem hiszem ,hogy jó vége lesz.
- Taty, gyere légyszi igazítsuk rád a ruhát. – szólalt meg mögöttem egy varrónő én pedig kissé sokkosan mentem vele a színfalak mögé.
Az este 3 részből állt. A vörös szőnyeges bevonulásról, a bemutatóról és az after partyról. A vörös szőnyegen szerencsére előbb mi modellek vonultunk be, majd mi szaladtunk is elkészülni míg a sztárvilág nagy része besasszézott az arénába.
Én már teljesen készen ültem le egy székre a telefonommal mikor hirtelen sms-em jött.
Ügyes legyél, figyellek! – írta Harry mire elmosolyodtam.
Nem is mondtad, hogy jössz, lehetőleg ne rendezzetek verekedést Justinnal..
Meg akartalak lepni, és ne parázz nem bántom! :D
Szoríts nekeeem :)
Ügyes leszel! <3 - válaszolt majd el is tettem a telefonom
Amikor először kivonultam sikerült feltérképeznem a dolgokat. Elmosolyodtam , ahogy Harry vigyorogva figyel, Justinra pedig egyenlőre rá sem mertem nézni. Csak kétszer leszek színpadon, most és a saját számomnál.
A színpadról leérve így szaladtam is hogy átöltözhessek és rám csatolják a hatalmas fátylat. 

- Üdvözlünk mindenkit szeretettel a Calzedonia 2013-as Fashion Showján. Folytatódjon is a lányok felvonulása, jön a gyönyörű Tatjana Molnár akit Dorotea Male fog kísérni káprázatos hangjával. Mesebeli lesz, ebben biztosak lehetnek. – konferált fel a műsorvezető amin már elmosolyodtam
A szívem a torkomban dobogott mikor kiálltam. Azért más volt ez mint eddig, most minden szem rajtam volt, nem volt előttem és utánam is egy másik lány, csak én. Magabiztosan lépkedtem előre és mosolyodtam el ahogy a tömeg elkezdett sikítani.
Lassan pásztáztam a sorokat és szúrtam ki újra Harryt, és végre Justinra is ránéztem egy pillanatra. Amikor a hintára ülve a magasba emelkedtem, a dal is megerősödött. Jutóstinra nézve könnyek gyűltek a szemembe de sikerült visszafognom. Csodálatos érzés volt, hogy ott volt ő és Harry is, csak miattam. A dal végén hatalmas meghatódott mosollyal hajoltam meg, majd vonultam le a színpadról. 
- Csodálatos voltál bogaram, az én büszkeségem. – szorongatott meg David ahogy lejöttem.
Újabb átöltözés következett és már csak a fináléban mentem ki újra. Harryék hatalmas ujjongásban és füttyögésben bámultak rám, míg Justin csak nyugiban tapsolt. Nem értettem mi ez az egész. Nem tud örülni az én örömömnek és ez rendkívül rosszulesik. 
Végül az öltözőben kicsit elidőztem. Már rég a ruhámban voltam, de csak gondolkodtam, hogy mi lesz így velünk. Mi lesz így Harryvel..
Végül erőt vettem magamon és kimentem a hatalmas bálteremben ahol az after party-t tartották. Rögtön kiszúrtam mind a két srácot, de inkább először anyukáméhoz mentem oda. Jól megölelgettek és rajtuk kívül rögtön odajöttek sokan gratulálni és megdicsérni nagyon jólesett. 
- A legszebb, a legügyesebb, a legcsodálatosabb…- szólalt meg ez mély hang mögöttem mire azonnal mosoly szökött az arcomra- a leglegleg…- folytatta mikor megfordultam egy hatalmas vigyorral.
- Harry! – öleltem meg- Hiányoztál.
- Te is nekem Taty. – simogatta a hátam- elképesztő voltál, csak gratulálni tudok!
- Köszönöm- húzódtam el hatalmas mosollyal.
- A-s, nem őszinte- simított végig az arcomon a kissé hamiskás mosolyomra célozva- mi a baj?
Inkább csak körbepillantottam a termen, amiből hamar rájött hogy nem feltétlen megfelelő a helyszín, így azonnal kézen fogott és maga után húzott. Ahogy mentünk ki hirtelen megszorította a kezem így felnéztem és szembetaláltam magam Justin ölni tudó pillantásával. Inkább már nem is foglalkoztam vele csak lehajtottam a fejem és tovább ballagtam. Végül az öltözőmbe mentünk.
- Mmm laza. – pillantott körbe Harry és rögtön elhelyezkedett a hatalmas kanapén.
Egy elég jól felszerelt szoba volt hatalmas tükörrel, sminkcuccokkal, felülről ledekkel megvilágítva.
- Na hallgatom a kis bánatodat bébi.
- Ne tedd a lazát nekem nem jön be- vágtam le magam flegmán mellé mire felnevetett- Egyébként Justin, mi más..
- Mi van vele?
- Mióta hallotta hogy beszéltünk féltékeny, és annyira berágott, hogy több hete egy szót nem váltottunk egymással, sőt a műsorom közben is egy mosolyt alig bírt előhúzni. Annyira rosszul esik és annyira elegem van belőle, hogy az hihetetlen.
- Láttam, hogy legszívesebben a pokolra küldene az egész bandával együtt. - forgatta meg a szemét majd felállt és az italos pulthoz ment.
Vigyorogva mutatott fel egy üveg vodkát egy pezsgővel.
- Ünnepeljünk már meg. – vágódott vissza mellém 2 pohárral.
- Az estét itt akarod tölteni az öltözőben? – kacagtam fel.
- Most miért? Kaja, pia van. Zene van. – bontotta ki a pezsit én pedig vigyorogva fordítottam rá az ajtót.
Hát a 2 üveg tömény szesz lecsúszása után igencsak megjött a hangulatunk. Szinte minden mondatunk puszta nevetéssel végződött.
- Harry légyszives.
- Na gyere már nagyasszony. – rántotta a fejem az ölébe és kezdett el eszeveszetten csikizni.
- Elééég. – kacagtam – Mondom, hát már félig nincs rajtam ruha. – nevettem tovább.
Szinte azonnal leállt és szemei dekoltázsomon állapodtak meg, amiről a ruha félig szépen lecsúszott. Alsó ajkamba harapva néztem fel rá, ő pedig összeszorított szemekkel döntötte hátra fejét a támlára.
Inkább már csak felkeltem az ölébe, megigazítottam magamon a ruhát és a pulthoz mentem.
- Nem szabad már többet, kicsilány. – vigyorgott felém mire én csak rákacsintottam és előhalásztam egy újabb üveg piát- Taty!
- Ugyan már.
- Haza se bírsz innen menni a lábadon.
- Van hátul egy háló helység, bocs nekem luxus öltözőm van nem mint a holmi One Direction-nek.
- Igen? Na csak gyere ide. – rázta hihetetlenül a fejét én pedig mögé mentem.
Ő hátravetett fejjel pislogott rám én pedig csak felé hajoltam.
- Na féljek? - csücsörítettem mire ő csak hátranyúlt és húzott egyet a ruhámon- Köcsög. – durciztam be és ültem vissza mellé.

- Jó szórakozni?
- Te mondod mikor rajtad már az ing félig ki van gombolva..
- Nehéz ellenállni mi? Megértem – rántott vállat
Közelebb csúsztam hozzá és mosolyogva simítottam végig a felsőtestén az inge alatt. 
- Kettőnk közül nem én vagyok az, aki ne tud ellenállni. – motyogtam ajkaiba.
- Meglátjuk . – tapasztotta hirtelen száját az enyémre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése