2013. december 31., kedd

Huszonhatodik rész - Vége

Sziasztok! 
Amint látjátok eljött az  évzáró rész. Szerintem minden tekintetben lezár ez valamit, és valami újat nyit meg. Remélem meg fogtok barátkozni Tatjana azzal az oldalával is. 
Valamint az oldalra kikerült egy Rendszeres olvasók fül is, így fel tudtok iratkozni.  Ja és nem utolsó sorban szeretnék minden olvasómnak Nagyon boldog újévet kívánni! Ölelés, Mila :)


- Kettőnk közül nem én vagyok az, aki ne tud ellenállni. – motyogtam ajkaiba.
- Meglátjuk . – tapasztotta hirtelen ajkait enyémre.
Ellenkezés nélkül szinte azonnal visszacsókoltam. Eleinte lassan kóstolgattuk egymás ajkait majd nyelve átfurakodott enyémhez, innentől szenvedélyes csókcsata vette kezdetét. Közben ölébe húzott keze pedig fenekemre csúszva markolt belém mire aprót nyögtem.
Végül szemben kötöttem ki az ölében, ezzel pedig ruhám kb. a derekamig fel is csúszott. Harry kihasználva az alkalmat elhúzódott és ajkába harapva végignézett rajtam majd újra ajkaimra tapadt.
Csókjai egyre szenvedélyesebbek lettek, kezei pedig először combomra, majd combom belső részére tévedtek. Ajkai nyakamra haladtak, ezzel egy hatalmas kék foltot hagyva maga után. Fejrázva húztam hátra fejét és csókoltam meg újra. Elmosolyodott mohóságomon, és mire gondolkodtam volna keze feljebb csúszott. Először bugyin keresztül kezdett el simogatni, levegővételem rögtön felgyorsult.
- Harry. – suttogtam a fülébe mire bugyim félretolta és két ujja azonnal bennem volt.
Rögtön megfeszültem, ajkaimat pedig hatalmas nyögés hagyta el. Hihetetlenül jól csinálta, kétségtelenül volt benne tapasztalata. Persze csak játszadozott, ugyanis mielőtt elmentem volna ujjait kihúzta és elvigyorodva dőlt hátra.
- Hogy lehetsz már ennyire köcsög?- pislogtam rá lihegve mire ő csak vállat rántott.
Újra ajkaira tapadtam, a bosszú persze hajtott így azonnal feljebb ültem egyenesen a legékesebb pontjára. Csók közben apró köröket kezdtem el írni csípőmmel, ő pedig belemorgott csókunkba. Övét szépen lassan kikapcsoltam, majd ezt alsónadrágja követte. Meglepődött ebben biztos vagyok, ugyanis egy pillanatra vissza sem csókolt mikor kezembe vettem. Direkt hergeltem, miközben ajkaim egy pillanatra sem szakadtak el tőle. Nem sokkal később lihegve húzódott el és lökött le maga mellé az ágyra ő pedig rám.
- Ugyan már. – vigyorogtam rá és rögtön fordítottam helyzetünkön.
Ajkaim végigjárták hasát majd szépen lejjebb mentem. Igencsak készen állt már mindenre, de gondoltam még kínzom kicsit. Nem bírta tovább, szájából férfias nyögések hallatszottak miközben és számmal kényeztettem.
- Taty. – morogta én pedig annál gyorsabban csináltam.
Jó sokáig húzta, tovább bírta mint én de mikor már éreztem közelgő orgazmusát visszahajoltam az arcához.
- Most szétszedlek. – fordított újra helyzetünkön. Az óvszer pillanatokon belül rajta volt, lábaimat szétfeszítette és azonnal belém ereszkedett. A végzetekig hajszoltuk egymást, egyre lehetetlenebb tempót diktálva. Izzadtam, lihegtem, sikítottam, hihetetlen volt. Talán életem egyik legjobb éjszakáját töltöttem vele, rég élveztem ennyire. Végül remegve feküdt mellém és próbáltuk fixálni levegővételünket.
- Tudtam, hogy ezt kár lett volna kihagyni. – dőlt hátra elégedetten.
- Az biztos. – kuncogtam és felkeltem.
Jó időbe tartott mire előkerestem fehérneműimet, így Harry hatalmas elégedett vigyorral nézte végig szerencsétlenkedésemet.
- Te nem szeretnél felöltözni?- pillantottam végig rajta.
- Na már nem tetszik? Előbb még..
- Fogd be Harry. – vágtam a szavába nevetve és a fürdőbe mentem.
Nagyjából rendbe szedtem magam, megigazítottam a hajam és a sminkem majd visszamentem.
- Itt szeretnél maradni vagy elvigyelek a hotelbe?
- Igazából jó lenne visszamenni,feltűnő lenne az itt dolgozóknak, hogy csak másnap megyünk ki.
Gyorsan eltüntettük a piás üvegeket és egyéb árulkodó jeleket majd kimentünk. Mivel már jócskán hajnalodott, sőt lassan reggeledett sokkal kevesebb ember volt jelen. A vészkijárat felé tartottunk épp mikor valaki tapsolni kezdett mögöttünk.
- Bravo, gratulálok! – mondta Justin gúnyosan ahogy ránéztem.
Szeme beesett és piroslott, alig állt a lábán, igazából gally részeg volt. 
- Szerintem ezt ne most beszéljük meg. – túrtam kínosan a hajamba.
- Mit? Hogy egy utolsó kis ribanc vagy?
- Na álljál le haver. – állt elém Harry.
- Mert mi lesz? Wo újabb címlap a modell kedvéért két tinisztár is verekedett. Kösz nem kérek belőle. – rugaszkodott el a faltól majd elment.
Nagyot nyelve mentem ki a friss levegőre ahol Harry intett egy taxit és már úton is voltunk a hotelhez. Igazából még nem sikerült feldolgoznom ezt a napot, túl sok minden történt ahhoz, hogy ez sikerüljön most álmosan, fáradtan, részegen.
Harrytől elköszöntem két puszival majd szaladtam is fel a hotelszobámba. Egy gyors zuhany után szinte dőltem az ágyba és azonnal elaludtam.
Talán ezen az estén jöttem rá arra, hogy mennyire eltávolodtam Justintól. Egy részem szégyellte azt hogy megcsaltam, viszont a szívem azt súgja nincs okom rá. Nem voltam fontos Justinnak, mindig természetesnek vette, hogy ott vagyok, akár 3000 kilométerre tőle is. Nekem egy kapcsolat nem erről szól. Szép volt, jó volt. De részemről Vége. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése