2013. október 20., vasárnap

Huszonkettedik rész - Meglepetés

Sziasztok! 
Meghoztam az új részt, viszont láthattátok hogy elég nagy kihagyás volt a legutóbbi óta. Ez csak azért van, mert semmi visszajelzést nem kapok tőletek. Úgyhogy a következő rész minimum 5 komment után jön! :) Jó olvasást! Ölelés, Mila


- Jöttem relaxálni veled. – dőlt hanyatt az ágyamon.
- Ilyen ez a popszakma? A sztárocskák csak így lazsálnak?
- Nagyon vicces. – fintorodott el- Amúgy meg most a holnapi fotózásig nincs dolgunk. Aztán repülünk tovább. Te merre mész innen?
- Valószínűleg Justin után megyek, meglepem kicsit.
- Hm. – sóhajtott fel.
- Nézd Harry a világért nem akarnék neked rosszat és úgy örülök, hogy végre jött valaki aki mellett tényleg önmagam tudok lenni. – ültem le az ágyra mellé.
- És valószínűleg jön a de rész..
- Szeretem Justint, ez csak átmeneti állapot volt tegnap de egy percét sem bánom. Tartani akarom veled a kapcsolatot ezután is. – pislogtam rá hatalmas kétségbeesett szemekkel, tényleg nem akartam őt is elveszíteni
- Na gyere ide. - ült fel és ölelt szorosan magához.
- Mit csináljunk?
- Playstation? – ugrott fel rögtön mint egy óvodás és tett be valami játékot a Ps-be.
Jókat nevettünk egymás bénaságán, főleg mikor direkt hagyott nyerni vagy tolt le éppen az útról és csalt. Harry egészen 9ig velem volt, imádtam a társaságát.

A fotózás másnap már reggel elkezdődött. A fiúkkal együtt mentünk a helyszínre engem pedig a sminkes és fodrász rögtön kezelésbe vett. Az egész fotózás kész vicc volt, kb. az egész napot végigröhögtem. Persze a fotós is rátett az érdekes kis ötleteivel, például, hogy feküdjek a fiúk ölébe egy kis mini kivágott ruhában. Szinte olyan vigyorral pislogtak rám, hogy kedvem lett volna sírni. Harryvel pedig akárhogy is mondjuk, végigflörtöltük a napot. Többször fütyült utánam, kacsintott rám vagy ölelt meg és csúszott lejjebb a keze a kelleténél, de ezeket sikerült könnyedén elviccelni. Nem érzem, hogy ezzel „megbántottam” volna Justint és a kapcsolatunkat.



A gépem 11 után pár perccel szállt le Berlinben. Direkt megvártam míg Justinék is átjönnek ide Franciaországból, ugyanis itt egy teljes hetet töltenek. Persze mérhetetlen leszúrást kaptam Davidtől amiért háttérbe szorítottam kicsit a modellkedést de muszáj volt.

Közben felhívtam Pattie-t, hogy hova menjek, csak ő tudott az érkezésemről és küldött is értem taxit ami egyenesen a hotelbe vitt. Lassan már megszokom, hogy a hotelek a 2. lakásaim..
- Szia Drágám – ölelgetett meg Pattie- a fiúk próbán vannak, de fél órán belül biztos vagyok benne, hogy visszahúzza őket a gyomruk.
- Rendben, addig kipakolok. Külön szoba van?
- Igen, Justin egyedül óhajtott szobát. Mintha csak a jövőbe látott volna.
- Kitudja. – kacagtam fel- Jövőben még a végén látó lesz.

A ruháimat túl gyorsan sikerült kipakolnom, és már tűkön ülve vártam, hogy a srácok végre hazaérjenek. Majdnem egy hónapja..
Épp a fürdőben igazítottam meg a hajam, mikor hallottam, hogy kattan az ajtó. A szívem úgy dobogott a torkomban, mintha csak az első randinkon lettem volna. Szerencsémre nekem háttal állt meg pötyögni a telefonján, így halkan mögé léptem és befogtam a szemét.
Persze hatalmasat rántott magán de mikor megszólaltam ellazult.
- Na kivagyok?
- Na neeee – fordult meg és kapott fel az ölébe, azzal a lendülettel pörögni kezdett velem.
- Ááá tegyél le. – kuncogtam.
Fél percen belül már éreztem a földet a talpam alatt, és ölelt szorosan magához.
- De hogy? Vagy miért? És mikor jöttél?- motyogott a nyakamba.
- Meg akartalak lepni és egy órája szállt le a gépem.
- El sem hiszem. – húzódott el és fogta két keze közé az arcom – Még mindig a leggyönyörűbb vagy, az én hercegnőm.
- Szeretlek.
- Én is szeretlek. – csókolt végre meg.
Először csak óvatosan, majd ajkai elnyíltak és nyelve utat tört hozzám. Szenvedélyes csókunk volt, végre. Mindennél jobban vágytam erre. Közben kezemmel hajába túrtam, az övé pedig fenekemre csúszva rántott még közelebb testéhez. Rövid időn belül már az ágyon landoltam, és ott folytatódott hosszas csókcsatánk.
- Van még ma dolgod?- húzódtam el.
- Nincs. – puszilgatta tovább a nyakam.
- De Jus – toltam el amire felsóhajtott- beszélni szeretnék veled.
- Nem hangzik túl biztatóan, baj van?
- Nem vagyis nem. – dadogtam mire ő értetlenül feküdt mellém én pedig ültem fel.

2 megjegyzés:

  1. jujj ..nagyon jó rész lett, és Tatti végre ismét Justin karjai között van:))
    Remélem, ha elmondja Tatjana a Harrys csókot, Justin nem lesz nagyon ideges, és nem lesz semmi baj, mert végre együtt vannak :))
    Amúgy ..lassan jöhetne egy +18-as rész ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt Harryvel csók éppen ez a lényeg, h Taty hűséges maradt. :) A következő rész pedig már a 18as lesz, csak jöjjön össze a komment! ;)

      Törlés