2013. október 31., csütörtök

Huszonharmadik rész - Fogadás

Feszült voltam, azt se tudtam, hogy mondjam el neki az érzelmi hullámaimat még Miamiból.
- Na szóval. Ugye Miamiban a One Direction-ös srácokkal volt fotózásom. És a castingon elkezdtek hülyéskedni, meg beszólogatni, bókolni ilyenek. És utána David bogarat ültetett a fülembe, hogy nem tűnök boldognak és ő ezt ugye hozzád vezette vissza.. – láttam hogy közbe akar szólni, de leintettem- had mondjad végig légyszi. Na szóval egész nap ezen kattogtam, aztán a vacsi után kimentem sétálni egyet és Harry utánam jött. Látta rajtam, hogy valami nem oké, úgyhogy elmondtam neki az egészet, hogy mi a bajom veled és egyebek.
- És mi volt a baj?
- Még neked sem meséltem erről, ő volt az első. Magyarországon én az életemet hagytam ott. Közel sem vagyok én ilyen lány mint amit te ismersz, vagy legalábbis akkor nem voltam. Ittam, buliztam, lófráltam, minden hülyeségben benne voltam. Kb. akkora életem szerelmét és „otthon hagytam”, és a mostani énemben nem látom, vagy láttam az akkorit. Szóval erre Harry kitalálta, hogy menjünk bulizni. És tényleg felszabadultam, sokat ittunk nagyon de ne gondolj rosszra nem történt semmi, csak táncoltunk. És ezt most csak azért akartam elmondani, mert nem találom önmagam. – hajtottam le a fejem
- Jaj szívem- ölelt meg- szólhattál volna már hamarabb.
- Ott jöttem rá. Nem akartam ezt telefonba elmondani. – motyogtam a mellkasába- Ugye nem haragszol?
- Dehogy haragszom, csak sajnálom, hogy nem voltam melletted.
- De most itt vagy. – öleltem még szorosabban magamhoz.
Kezével hajamat simogatta, miközben apró puszit nyomott a homlokomra. Körülbelül egy órán keresztül, csak feküdtünk ott csöndben és élveztük a puszta szerelmet.
- Estére megbeszéltem a srácokkal, hogy lenézünk bowlingozni. De lemondom.
- Dehogy mondod, menjél csak nyugodtan.
- Mi az hogy menjél csak nyugodtan? Ha megyek jössz, nélküled egy lépést nem teszek innen. – vigyorgott rám mire én csak fejrázva adtam neki egy apró puszit.
3 körül lementünk a hotel hatalmas éttermébe, ahol ejtettünk egy kései ebédet, majd innen már egyenesen a bowling pályára mentünk.
- Nocsaaak, bedobod a közösbe?- vigyorgott ránk már a terem végéből Lil Za és a többiek.
- Rá nem nézel,hozzá nem nyúlsz. – pacsizott le vele Justin nevetve majd én is bemutatkoztam mindenkinek
Nem igazán ismertem a társaságból senkit, viszont Jus rengeteg időt tölt velük mostanában így nem árt ha jó viszonyt ápolok velük.
- Nem tudok bowlingozni. – öleltem meg hátulról miután végre letette a telefonját.
- Na gyere. - fogta meg a kezem.
Szorosan mögém állt, és így próbálta megmutatni a lökés technikáját. Minden bizonnyal jó munkát végzett, ugyanis pár gyakorlás után ráéreztem a dologra.
- Verseny! – kiáltott fel Justin- Ha nyerek ruha nélkül alszol mellettem. – rántott magához, így ezt már persze csak a fülembe suttogta
- Ha vesztesz, holnap eljössz velem egy vásárló körútra és egy szavad nem lehet.
- Megegyeztünk. – villantotta tökéletes fogsorát, majd fogadásunkat csókkal pecsételtük.
A játékban végig olyan szépen vezettem kb., amilyen szépen gurított Justin az utolsó körben egy hibátlant, ezzel pár ponttal ugyan de legyőzve engem.
- Hoppáááá tesó szép volt. - pacsizott le vele Za.
- Na királylány, szép estém lesz úgy érzem. – húzott magához és csókolt meg.
Persze, hogy ez is a terv része volt, ugyanis a srácok rögtön lefényképeztek minket. Justin tudná, hogy direkt úgysem pózolnék vele így.
- Kitehetem?
- Tegyed. – mosolyodtam el kiskutyaszemein, majd felkaptam a kabátom és kézenfogva távoztunk a helyről.
- Remélem csak hülyéskedtél ezzel a fogadással. Meg fogok fázni, hidegek még az éjszakák itt.
- Majd felmelegítelek, emiatt ne aggódj. – nyúlt át a sebváltón megmarkolva a combomat.
- Azt mindjárt gondoltam.
- Elszaladok beszélek Scoval, addig érezd otthon magad. – nyomta a kezembe a kulcsot, egy csókkal majd el is tűnt a folyosón.
Én addig megágyaztam nekünk, és mivel ismertem már, hogy neki az elszaladok kb másfél órát fog jelenteni, elmentem fürdeni egyet. Hozzászoktam már ezekhez a repülőutakhoz, így nem fárasztanak le úgy, mint az elején de mégis jól esik azért kicsit relaxálni.
Jó ideig áztattam magam a hatalmas kádban, majd Justin kívánságainak eleget téve csak egy köntöst vettem fel és mentem ki. Justin már az ágyban feküdt és mint mindig a telefonját nyomogatta, de ahogy meglátott letette és mosolyogva nézett végig rajtam. Ahogy az ágy mellé mentem, rögtön elkapta a karom és befordított maga alá.
- Nem mész fürdeni?
- Ráérek. – kezdte el apró puszikkal elhalmozni a nyakam és a vállam.
Persze ezt a végletekig húzta, míg végül én nem húztam magamhoz és csókoltam végre meg, amibe elégedetten belemosolyodott. Kezem kockás hasfalán kezdett játszadozni a pólója alatt míg végül le nem húztam róla.
- Tetszik?- vigyorodott el újra mikor látta hogy tekintetem többször végigvezetem rajta.
- Nem rossz.
- Ennél azért többet vártam baby. – csókolt meg újra, majd jóval szenvedélyesebben.
A köntöst pillanatok alatt kikötötte, és innentől keze kalandra indult testemen. Végigsimított először csak a hasamon, majd rámarkolt melleimre mire én enyhén belenyögtem csókunkba. Tudtam, hogy most a végletekig fog húzni, a mai beszélgetésünk után vártam is az újdonságra. Keze egyszerre csúszott le combomra, majd feljebb ezzel egyszerre harapdálta a nyakam ami belőlem jóleső nyögést váltott ki. Óvatosan simogatott, majd vetette be ujjait amivel az őrületbe kergetett és megfeszültem alatta.
- Nyugi baby. – motyogta a fülembe én pedig tovább fészkelődtem alatta.. visszakapja ezt még
Hirtelen fordítottam a helyzetünkön és ráültem legékesebb pontjára. Már ettől megfeszült, így elégedetten csókoltam meg és kezdtem el mozgatni a csípőmet. Persze egy anyag alsónadrág még volt köztünk, de már így is éreztem, hogy ő is kezd éledni. Nyakán ügyesen hagytam pár lila foltot majd kezdtem el felsőtestét beborítani apró puszikkal. Nyilván azt hitte megállok, ehelyett megszabadítottam alsójától és haladtam tovább. A lepedőt markolászva próbálta visszafogni hangos nyögéseit, több kevesebb sikerrel.
- Taty. – motyogta elfúló hangon én pedig a végletekig húztam míg végül elégedett mosollyal nem hajoltam vissza fölé.
Bágyadtan pislogott rém párat, majd gördített újra maga alá. Ajkait ő is szabadalmaztatta majd végül eljutottunk oda, amiért már mindketten ölni tudtunk volna. Egyre gyorsabb tempóra váltva vezetett el mindkettőnket az orgazmus felé. Imádtam minden porcikáját, és hogy teljesen az övé vagyok. Mindenestül.
- Szeretlek. – lihegte a nyakamba teljesen rám nehezedve.
- Én is szeretlek. – mosolyogtam mire mellém gördült és egy gyors puszi után el is tűnt a fürdőben.
Én csak elégedetten szétterülve vártam rá a hatalmas franciaágyban, nehezemre estek még a legapróbb mozdulatok is.
- Csak nem elfáradt a kisasszony? – dőlt vissza kissé nedves hajjal mellém.
- Lefárasztottál.
- Mintha olyan nagyon bánnád.
- Majom. – bújtam hozzá kuncogva.

3 megjegyzés: