2013. szeptember 6., péntek

Tizenkilencedik rész - Pápá Canada

Hello!
A szavazás lezárult, és ugyan Justin nyert, de a folytatásba tervezek egy kis meghökkentő dolgot mivel Harryre is szavaztatok jó páran. De még ez a jövő zenéje. :) És persze itt az új rész, remélem tetszeni fog. Ölelés, Mila

- Úristeeen. - ugrottam a nyakába sikítozva – Az életem megmentője vagy. 
- Ugyan a végén már eleged lesz belőlem.. a többi cuccomat a napokban utánam küldik anyáék szóval jó lenne ha segítenél megkeresni a lakásomat. Így legalább nem leszek itt a nyakatokon.
- Amúgy sem lennél a nyakunkon. De ez tök jó, mármint elején rossz lesz meg honvágyad lesz meg minden, de meg lehet szokni.
- Csak túlélem, na de mesélj minden részletet hallani akarok Justinról.
A napunk kb. rá is ment a pletyizésre, majd késő délután nekiindultunk felkutatni Debi lakását ami pár utcányira volt tőlünk.
- Wow- pillantottam körbe tátott szájjal.
A lakás egészen pici volt, viszont gyönyörű, modern, medencével a kertben..
- Apa egyik ismerőse intézte. – vigyorgott Debi.
- Nem semmi. – mentem ki az erkélyre mire megcsörrent a telefonom.
- Hey baby.- vettem fel vidáman a telefont.
- Hey, mi újság?
- Épp Debi új lakását fedezzük fel merthogy kiköltözik ő is.
- Nocsak zsír, de mikor látlak?
- Ennyire hiányzom?
- Ne tudd meg mennyire szóval?
- Hm gyere ide, szerintem még a te szád is tátva marad ettől a háztól. Meg hát itt nem esélyes hogy bárki is megtalál.
- Fél óra és ottvagyok, cím?
Gyorsan ledaráltam Justinnak a címet majd visszamentem barátnőmhöz, hogy segítsek neki kicuccolni.
- Nézd még a hűtő is tele van. – kacagott fel – Mennyországban érzem magam.
- Nem is csodálom.
- Justin mikor jön?
- Fél óra múlva. Addig rendelhetnénk egy pizzát.
- Nem tudsz valami jó szórakozóhelyet a környéken? Úgy megünnepelném, hogy itt vagyok.
- Tudok, de abból médiai háború lenne. Szóval max Justin vinne el valami elit helyre, ahol talán nyugiban lehetnénk..
- Jó akkor a héten mindenképp sort kerítünk rá!
A pizza nagy részével végeztünk mire Justin megérkezett.
- Szia szépség. – ölelt magához már az ajtóban.
- Hm élőben még jobb mint gondoltam. - jött ki Debi vigyorogva, azt hiszem vicces lesz hogy Jus magyarul egy kukkot sem ért.
- Szemed leveszed Debi!
- Oké lányok ez nem vicces. – nevetett fel Justin - Justin Bieber.
- Debóra Nagy, de a barátaimnak csak Debi.
Egész este remekül elvoltunk, Justinék szerencsére hamar megtalálták a közös hangot.

Május elejét írunk. Lassan eljön a nyár. Persze nálunk ez közel sem olyan felpezsdítő mint másoknak. Mióta kiderült, hogy együtt vagyunk a modell munkáim igencsak megsokszorozódtak. Egyre több komolyabb címlapot vagy akár reklámkampányt kapok elég neves cégektől. Most az időm nagy részét erre fordítom.
Persze e mellett itt van Debi, igencsak el van veszve szegény ebben a városban és próbálok vele is lenni és segíteni neki mindenben.
Ja és ezek mellett még van egy szerelmem, akivel minden vágyam lenne végre együtt töltetni mondjuk 24 órát. Hatalmas gondban vagyok, ugyanis megígértem, hogy megyek vele a turnéra.. ehhez 3 felé kellene szakadnom.
Épp egy közeli Starbucks felé tartok, Justinnal beülünk egy kávéra és dumálunk picit ha már többre nincs időnk.
- Mmm de csini vagy. – pillantott végig rajtam majd magához húzott egy apróbb csókra- Mit csinálsz ma? 
- Elméletileg Debivel járom a várost.. – fintorodtam el- Te?
- Stúdiózom, viszont nagyoon nagy fejfájással ébredtem- adott apró puszit a nyakamra- így aztán nem fog ma menni ez olyan egyszerűen. – motyogta
Tudta mit indít meg bennem az, hogy a nyakamat puszilgatja és keze fenekemre csúszik.
- Elég. – húzódtam el – Nem akarok címlapon lenni édes.
- Akkor gyere.- ragadta meg a kezem majd rögtön a kávézó kijárata felé húzott
Kint állt a fehér Ferrari, amibe bepattantam és értetlenül pislogtam Justinra.
- Hova megyünk?
- Együtt lenni, hiányzol. – rántott vállat mire én mosolyogva adtam apró puszit az arcára.
- Te is nekem.
Kb. 10 percen belül már egy luxus szálloda előtt álltunk meg, ahol Justinék még a héten megszállnak. Aztán folytatódik a turné, én pedig készülök a saját magam 3 részre vágására.
- Medence? Szauna? – állt meg az előtérben.
- Nincs nálam bikini okostojás.
- Minek az?- nevetett majd a medence irányába vette az irányt.
Azon már meg sem lepődtem, hogy Justin kulcsra zárta az ajtót utánunk, komolyan képes kibérelni a medencéket..
Justin hamar megszabadult a pólójától és nadrágjától, és már bombát is ugrott a vízbe.
- Hajrá.
Szemforgatva vetkőztem le fehérneműre és mentem utána a vízbe. 
- Annyira tökéletes vagy. A leggyönyörűbb. – ölelt magához
- Szeretlek. – csókoltam meg végre normálisan
Nem úgy, ahogy az elmúlt egy hétben. A paparazzik mindenhol a nyomunkban voltak és nem akartunk soha feltűnést.
Kezei szépen lassan újra fenekemre vándoroltak, ajkai pedig nyakamra tapadtak. Számat jóleső sóhaj hagyta el minden apró érintésétől.
- Mikor folytatódik a turné?- húzódtam el tőle és távolabb úsztam . Ő kissé durcásan pislogott utánam.
- Holnapután, szombaton már Franciaországban lépek fel.
- Mmm..- sóhajtottam fel.
- Igen, ha nem kellene Miami-ba repülnöm a Calzenodia kampányképek megcsinálásához, na meg ott beírt David még pár castingra. Pedig szívesen mennék veled. – öleltem meg.
- Komolyan a világ két különböző pontján leszünk..

4 megjegyzés:

  1. jujj, nagyon de nagyon jó rész lett :) Szegénykék, nem lehetnek kettesben :// Lassan jöhetne egy +18-as rész is ;)).. Harryre visszatérve..Imádom, őt, mert Directioner vagyok, de ebben a blogban azt szeretem, hogy Justinos, és nem olyan tömeg fanfiction, mint a többi. ÉS ez nekem nagyon tetszik,ez IS megfogott benne.Kérlek Justinnal maradjon, összeillenek :)) <33 *-* Hozd hamar a kövit kérlek szépen .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy tetszik. Mindennek eljön az ideje.. :D Persze tiszteletben tartom a többségi szavazatot, és marad Justin de szeretnék bele hozni egy kis izgalmat. :) Igyekszem hozni! Köszönöm, hogy írtál. :)

      Törlés
  2. áhh nagyon jó lett!*-*
    siess a kövivel!

    VálaszTörlés