2013. szeptember 13., péntek

Huszadik rész - Miami

Sziasztok!
Meg is hoztam a várva várt részt, egy kicsi új és más de imádtam írni így remélem ti is ennyire imádjátok majd olvasni! :) A véleményeteket pedig továbbra is várom, akár negatív, akár pozitív! Szép estét nektek! Mila





A gyönyörű és napsütötte Miami. Talán életemben először remekül élveztem ezt a tengerparti fotózást, itt mennyivel emberibben bánnak a modellekkel. Most pedig képzeljétek, úton vagyok egy One Diection castingra. David valami csoda folytán beszervezett. Igencsak izgulok ám miatta, és több órás készülődés után sikerült csak kiválasztanom, hogy mégis mit vegyek fel.
- Ne parázz, túl vagy már jó pár castingon. – húzta le David a beléptető kártyáját a bejáratnál.
- Tudom, de ez más.

Már meg sem álltunk a 3. emeletig ahol várakozott pár lány rajtam kívül. Davidet viszont ez nem zaklatta ugyanis előre ment, majd pár percen belül kiszólt, hogy bemehetek. Nagy levegőt véve léptem be az irodába. Ott 2 nagy kanapé volt. Az egyiken a bandatagok, a másikon pedig gondolom a menedzserük ült 2 másik fickóval, oda melléjük ült le David is.
- Hy! – köszöntem jókedvűen majd leültem velük szembe.
- Szia hogy ejted a neved? – húzódott rögtön édes félmosolyra a göndör.
- Tatjana Molnar, magyar név.
- Gondoltam, hogy nem Amerikai vagy. Akkor nem lennél ilyen gyönyörű. – folytatta amin kissé felnevettem.
- Köszönöm szépen, édes vagy.
- Harry pofa be mi is itt vagyunk. – bökte meg Zayn – Egyébként nem te vagy Justin Bieber barátnője? – pillantott rám mire kissé meglepődtem.
- De, én vagyok.
- Milyen kár. – kacsintott rám újra a göndör, amire már csak egy apró mosollyal válaszoltam.
- Harold nem flörtölünk dolgozunk a modellekkel.
- Jól van na. Akkor nekem eldőlt, hogy ő megfelelt. – dőlt hátra elégedetten a kanapén.
- Nem lenne bulvárbotrány az ilyen képekből? – pillantott rám a menedzserük.
- Justin ugyanúgy szerepeltet lányokat a videóklipjében vagy pózol modellekkel. Voltak már fiúkkal kampányaim, úgy gondolom az emberek tisztában vannak a modell fogalommal.
- Akkor semmi akadálya, üdv a csapatban titeket Dav. – pacsiztak le az ügynökömmel amin jót mosolyogtam.
David persze azonnal kitalálta, hogy meg kell ünnepelnünk a döntést, ami valljuk be igencsak gyorsan létrejött. És mivel kiderült, hogy micsoda véletlennél fogva egy hotelben szálltunk meg, este együtt vacsorázunk a bandával.
- Igencsak bejöttél a Harry fiókának.
- Rájöttem, de David barátom van.
- Boldog vagy te azzal a fiúval?
- Igen. – vágtam rá a kelleténél gyorsabban.
- Oké, én nem szólok bele angyalom. – nyitotta ki nekem a hotel ajtaját – 7-kor találkozunk a hallban, csinos legyél mint mindig.
- Rendben. – szálltam be a liftbe vigyorogva.

David igencsak beleültette a bogarat a fülembe ezzel a mondattal és rettentő rosszul érint, hogy ezzel a bajommal nem tudok senki felhívni. Utálom, hogy nincs egy olyan barátnőm akinek tényleg bármit elmondok..
Ezt a másfél órát internetezéssel töltöttem, válaszolgattam twitteren és hasonlók majd nekifogtam készülődni.
Egy elég sexy ruhánál döntöttem, majd összedobtam magamnak egy feketés sminket, hajam egyszerű lófarokba kötöttem majd lementem a hallba, ahol már a fiúk vártak rám. 
- Megjött ez én szépségem. – karolt át David.
Kissé elvigyorodtam a fiúk nyálcsorgató tekintetén, főleg Harryén aki a kelleténél is feltűnőbb volt.
A vacsora remekül telt, rég nevettem ennyit.
- Nem vagytok normálisak. – dőltem hátra a hasamat fogva a nevetéstől.
- Köszönjük a bókot bogárka. – változtatta el a hangját Louis amin szintén csak nevetni tudtam.
A vacsora után kinéztem kicsit a hotel kertjébe, ahol egy hatalmas medence volt. Gyorsan ledobtam magamról a magas sarkút és leültem a szélére a lábamat belemártóztatva a hideg vízbe.
- Zavarok? – szólalt meg mögöttem kb 10 perc múlva egy mély rekedtes hang.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése