2013. augusztus 11., vasárnap

Tizennyolcadik rész - Vörösszőnyeg

Hello! :)
Meghoztam az új részt, és amint látjátok a sztori és a blog is új "karaktert" kapott. A napokban bukkantam rá erre a lányra, és szerintem sokkal jobban illik Tatjana személyiségéhez mint az előző.
Valamint a blog új kinézetet kapott, egyszerű de szép. Remélem nektek is tetszik, ahogy az új rész is. :) Jó olvasást! Mila

Az éjszaka persze semmit nem aludtam. Annyira féltem a másnaptól. A rajongók véleménye, hogy ezután szitne nem lesz magánéletem ahogy Justinnak, na meg a debütálásom is kérdéses volt. Majd tanyálok egy szépet a bevonuláskor aztán kapunk egy jó kis *Justin Bieber barátnője egy hasassal ünnepelte kedvese örömét.* és hasonlók. Persze most úgy hisztizek mintha nem lenne már tapasztalatom kifutón. De ott például nem nézi x millió tini a képernyőt epekedve várva kedvencével, én meg szépen berondítok a képbe aztán majd leszek én még sarki szajhától kezdve minden előre látom. No de mindegy túléljük. *Vagy nem. *

A másnap szerencsére nem unatkoztam, így nem tudtam kattogni sem. A fodrászomtól egyenesen a kozmetikusomig rohantam. Majd miután a sminkesem is kezelésbe vett már csak Kate volt hátra, hogy átadja a csodaszép rám igazított ruhámat.
A tükörben persze estére már magamra sem ismertem. Úgy néztem ki mint egy Barbie baba. 7 után pár perccel kopogtak az ajtómon én pedig mosolyogva nyitottam ki neki.
- He..hoppá – pillantott végig rajtam – na jó ennél szebb már nem lehetnél. Te vagy az én hercegnőm. – adott apró csókot.
- Te így jössz?- kérdeztem rá úgy, mintha nem nézett volna ki kifogástalanul mint mindig.
- Mert nem jó?- tette szét kérdőn kezeit amin felnevettem.
- Dehogynem, de te egy ilyen cuccba mész le kb. a sarki boltba is..- forgattam a szemem.
- Na gyere menjünk, előtte még átbeszélünk Scoékkal pár dolgot. – fogta meg a kezem.
- Szóval. Végigmentek, mosolyogtok végig, a fal előtt Justin végig kommunikál a riporterekkel majd pár apró puszit is adhattok egymásnak, de mértékkel fiam- mutatott Justinra- nem lesz semmi gáz, megerősíted hogy együtt vagytok majd szépen bevonultok a nézőtérre. Tatjana, Justin és Patty között fogsz ülni a 2. sorban. Kérdés? 
- Túl fogom ezt élni? – pislogtam körbe a többieken mire mindenkinek egy jóízű nevetés volt a válasza.
- Persze pár díjátadó után már szinte hazajársz rájuk. – legyintett le Scooter.
Egy hatalmas limó vitt minket a helyszínre, amibe beszálltunk és már nem volt megállás a hatalmas stadionig. Szerencsénk hogy az idei Music Awards csak pár kilométerre volt Torontotól.
- Szeretlek. – suttogta Jus a fülembe majd kinyílott a limuzin ajtaja.
Justin készségesen kisegített, majd összekulcsolt kézzel mentünk végig a villódzó vakuk között. Próbáltam nem elesni és értelmes fejet vágni végig ami hála istennek úgy érzem össze is jött. *Mikre nem jó a modell tapasztalat.*
Hatalmas kő esett le a szívemről mikor végre leültünk a nézőtérre és kezdetét vette a műsor. Persze még most is több fotós guggolt elénk pár kép erejéig.
Összességében egy remek este volt, Justin díjat is nyert a kategóriájában és a fellépése is kifogástalan volt.
Hajnal 3 volt mikor Scooterék kitettek otthon. Fáradt voltam már nagyon így szó szerint dőltem az ágyba.
Holnap délben pedig érkezik Debi, az én drága legjobb barátnőm egyenesen Magyarországról 1 teljes hétre. El sem hiszem, hogy végre láthatom.
Másnap „reggel” gyorsan feldobtam egy enyhe sminket, felöltöztem, hajam laza lófarokba kötöttem majd siettem is a reptérre. Közben dobtam Justinnak egy sms-t hogy Debi ma jön, így majd csak este találkozunk.
A gép szerencsére nem késett, így nem kellett órákat várnom.
- Ajj el sem hiszem, hogy végre itt vagyok. – ugrott a nyakamba rögtön.
- Ne is mond. Na de menjünk szerintem van mit megbeszélni. – vigyorogtam majd fogtam egy taxit.
- Nem vagyok én úgy lemaradva. Például tegnap is live- ba néztelek végig a VMA-n!
- Nagyon helyes, remélem is. – kuncogtam .
Kb. 10 percen belül haza is értünk.
- Anyáék dolgoznak szóval egyedül leszünk, este meg szerintem kezdünk valamit Justinnal.
- Ööö oké, sajnálom baby de fel kell dolgoznom, hogy este egy világsztárral találkoznom, aki a legjobb barátnőm pasija és ez nem egy álom.
- Sose voltál normális. – nevettem.
- Egyébként el kell mondanom valamit. – váltott komolyabbra.
- Na ne ijesztgess, mi van?
- Dehogy ijesztgetlek, csak ez komoly és személyesen akartam mondani. Na szóval hosszas agyalás és miegyebek után anyáékkal oda jutottunk hogy költözök én is ki ide, továbbtanulni meg már eleve a nyárra is. Anyáék szerint jót tesz ez a jövőmnek meg hát te is itt vagy szóv..
- Úristeeen. - ugrottam a nyakába sikítozva – Az életem megmentője vagy.

1 megjegyzés:

  1. Jujj..ez nagyon jó lett :) Elképzelem, hogy Jus, milyen védelmezően megy Tatjana mellett végig, és puszilgatja..ahww..nagyon jó lett! :) Hamar a kövit, létszíves! :D

    VálaszTörlés