2013. május 25., szombat

Tizennegyedik rész - Játék

- Baby, akkor játszunk.  – vigyorgott.
Még sétáltunk egy kicsit a parton, semleges témákról beszélgetve majd visszamentünk a szállásra.
- Megyek lezuhanyzom, addig ágyazz meg. – kaptam fel az alvós cuccomat, ami egy hosszabb pólóból és bugyiból állt.
Viszonylag hamar végeztem a teendőimmel, és visszamentem a hálóba.

- Nocsak, eper pezsgő és ah Nutella.  David már azért is megöl, hogy ránéztem. – kuncogtam és levetettem magam mellé.
- Ne már, szünet van, karácsony..ilyenkor mindenki zabál. És neked sem fog megártani. – vigyorgott- Gyorsan lezuhanyzom én is, el ne kezd nélkülem. - koppintott az orromra.
- Eleve nem tudom kinyitni a pezsgőt. – vigyorogtam utána.
Úgy néz ki kezdi a magánéletem a munka mellett a szerelmi pozitív oldalát is mutatni. Mint tudjuk a karrier nem lesz ott melletted és vigasztal meg ha bajod van..  
Justin igencsak hamar végzett a zuhanyzással, és mire gondolatmenetemből feleszméltem már mellettem feküdt. Majd a távirányítóhoz nyúlt és a szobát zene töltötte be.
- Tudsz te ha akarsz. Mi az oka ennek a nagy romantikának?
- Kárpótolni szeretnélek. – vigyorgott majd koccintottunk és végre nekieshettem a Nuettás epernek, amire mióta bejöttem folyt a nyálam.
Jus épp meg akart szólalni mikor megcsörrent a mobilom.
- Bocsi, anya az. – pillantottam rá majd az ablakhoz sétálva kémleltem a gyönyörű mexikói éjszakát miközben anyával beszéltem.
Mikor letettem hirtelen Justin egyik keze csúszott a hasamra másikkal pedig megfogta az egyik kezem.
- Justin..- mosolyodtam el mire ő csak még közelebb jött így teljes testével a hátamhoz simult
Lehunytam a szemeimet, ahogy ajkai nyakamhoz értek és elkezdték azt puszilgatni. Valami mérhetetlenül jól esett minden apró érintése.
- Justin.- szóltam rá újra.
- Hmm?- hümmögött pár apró puszija között.
- Engedj el.
- Jelenleg te szorítod, úgy a kezem mintha az életed függene rajta baby. – mondta öntelt vigyorral én pedig fintorogva léptem el előle – Ne mond, hogy nem kívánsz. – rántott megint magához.
- Hát de mondom. – toltam el és visszadőltem az ágyra.
- Csak egy puszit kérek.  – gördült rögtön felém.
- A-a.
- Naa, Taty! – hajolt egyre közelebb *Istenem ha nem lenne rám ilyen hatással a közelsége..  *
- Akkor sem. .- löktem le magamról  ő pedig nagyot sóhajtva feküdt le a hátára és kezdett el Twitterezni
Egy darabig csak csöndben tűrtem ezt, majd kikaptam a kezéből a telefont, felé hajoltam és csak szó nélkül megcsókoltam. A meglepettségtől először vissza sem csókolt, majd felfogta a dolgokat és nyelve utat tört enyémhez... To be continued

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése