2013. február 12., kedd

Nyolcadik rész - "Felülmúltad az elképzeléseimet."

- A mai internet világában már igazán tudjátok tartani a kapcsolatot és bármikor utánunk jöhetsz ahogy most is. Justin is menne elhiheted de nem egyszerű neki sem. Szeret téged, látszik rajta.
- Tényleg?
- Végül is az anyja vagyok - mosolyodott el. – Akkor volt utoljára ilyen mikor Selenával sikerült egymásba habarodniuk..
- Tényleg, vele mi van?
- Ezt majd ő elmondja, nem szeretném ha ebből kalamajka lenne- tette kéz az enyémre. - Mit szólnál ha meglepnénk kicsit Justint? Már a csarnokban van..
- Jó ötlet, menjünk - mosolyodtam el és indultunk is a Madison Square Garden felé.
Ahogy bementünk Justin a színpadon volt és ezerrel próbáltak, Scooter pedig a közönség első sorából figyelte.
- Mi újság Sco?- huppantunk le mellé Pattie-vel.
- Úgy látom sikerült kiválasztani a lehető legdrágább táskát - pillantott a szatyrainkra.
- Féltékenykedünk?
- Minden vágyam egy Chanel táska - változtatta el a hangját, amin felnevettünk.
Justin szám végén leugrott a színpadról és odajött. Hozzánk.
- Hát ti?-ölelte meg anyukáját majd engem felhúzott a székről, leülte a helyemre és az ölébe húzott. - Jut eszembe, meddig maradsz?
- A szombati show-dat még megnézem és az után hajnalban megy a gépem.
- Hajnalban?
- Igen, mert utána csak vasárnap este megy gép, így legalább reggel 8ra már otthon leszek. Te mikor végzel?
- Még van két szám, aztán a tied vagyok- vigyorodott el, adott ez puszit az arcomra és fel is pattant.
Direkt nem mutattuk egyenlőre Scooter-ék előtt egyértelműen a dolgot, ahhoz még túl friss és ingatag a kapcsolatunk. Türelmesen megvártam míg végez a próbával, most kivételesen sikerült feltűnés nélkül kijutnunk a csarnokból és mentünk is vissza a hotelbe.
Ahogy beléptem az ajtón, nekinyomott a falnak és egy hosszas csókot adott.
- Nem értem hogy bírtam eddig - vigyorgott és elengedett majd ledőlt az ágyra.
- Anyuddal szóbajött Selena, de nem volt hajlandó válaszolni arra, hogy mi van most veletek..szóval?- ültem le mellé.
- Semmi, mármint kikészített az állandó féltékenykedés és veszekedés így szakítottam vele kb. 1 hónapja, a médiában még csak most perdült fel a hír..- sóhajtott. – Esküszöm te vagy az egyetlen, nem vernélek át - fordította felém a fejét.
- Értem - bólintottam mosolyogva és adtam a szájára egy apró puszit.
- Nem akarunk lemenni a medencébe?
- Háát..- vigyorogtam.
- Naa, látni akarlak bikiniben - nyalta meg az ajkát.
- Tudtam, hogy erre megy ki a játék - kacagtam.
- Menjünk, 3tól miénk a medence - állt fel.
- És ha nemet mondtam volna?
- Nekem? Nemet?- hajolt vissza fölém és mielőtt megcsókolt volna hátradőltem, így nem érte el ajkaimat. - Ühüm, szóval játszunk?
- Nem, én halál komolyan gondolok mindent - szaladtam be még előtte a fürdőbe a bikinimmel.
- Még visszakapod, baby  - kiáltott utánam amin már csak kuncogtam.
- Csak ketten leszünk?
- Yep, mert mit szeretnél?- szinte éreztem,ahogy vigyorog. Játszani, baby.
Na ezt a bikini alsót se venném fel strandra..az egyik fotózáson kaptam meg ajándékba, micsoda szerencse, hogy most elhoztam magammal..
Belebújtam pink selyem köntösömbe, hajamat kicsit összetúrtam és már ki is mentem.
- Na végre, csak a medencébe megyünk,nem kifutóra - tartott nekem szemrehányást és kézen fogva húzott is maga után. Oké, neki könnyebb levenni a pólót és felvenni egy rövidnadrágot..
Ahogy mondta, a terem üres volt és csak ránk várt. Igencsak jól nézett ki a rózsaszín neoncsövek megvilágításával a medence. Justin rögtön a kezembe adta a telefonját,szobakártyát és ugrott is egy bombát a medencébe. Fejrázva raktam le a cuccokat a napozóágyra és a köntösöm is lekerült rólam.. Minek beltéri medencéhez napozóágy? El is felejtettem bikinim turfiságát, viszont ahogy megfordultam Justin fejét látva eszembe jutott.
Kecsesen lépegettem a medence lépcsőjéhez és mentem be hozzá a vízbe.
- Felülmúltad az elképzeléseimet - nyalta meg ajkát, amin elvigyorodtam és odaúsztam hozzá.
Szinte rögtön körülfonta karjaival a derekam és megcsókolt. Nyelvük igencsak heves táncot járt, főleg ahogy bepróbálkozott és keze fenekemre indult. Mikor megbizonyosodott,hogy nem akadályozom meg belemarkolt én pedig belehümmögtem csókunkba. 
Ajkai nyakamra haladtak én számat pedig nagy sóhaj hagyta el, főleg hogy egy pillanatra megéreztem a fogát, és megállapítottam hogy ez szép kis lila foltot hagyott ott.
- Jus- tettem kezem a mellkasára suttogva. - Justin- szóltam már végre kicsit összeszedve magam ő pedig elhúzódott.
- Sorry, elvesztettem a fejem - vigyorodott el és újra megölelt.
- Ezzel a szép kis folttal mehetek Scooterék elé, mit mondok, megnyakaltam az ajtót?
- Például - nevetett.
Még úszkáltunk egyet majd inkább kifeküdtünk a medence melletti napozóágyra. Jus összetolta a kettőt és szorosan mellém feküdt.
- Csíz - tartotta elénk a telefonját és született jó pár idióta kép agymenéseinkről.
Később távolodott tőlem és csinált pár egész alakos képet is.
- Juju, elég - takartam el az arcom nevetve.
- Szerinted kit fogok nézni ha te hazamész?
- Jaj ne is mond..- fintorodtam el ő pedig visszajött és fejét a hasamra hajtva feküdt le.
- Megfűzöm anyát, hogy valamikor 2 dátum között hazamenjünk, Stratfordból csak pár óra az út kocsival is.
- Oké - birizgáltam a haját. - Felmegyünk?
- Fel kéne - sóhajtott, de mielőtt felállt volna még adott egy hosszas csókot. - Innentől kezdve nem hagyom hogy ennél több ruha legyen rajtad - vigyorgott ajkaimba.
- Tél van és hideg, hát lennél velem ilyen gonosz?- begyeztettem le az ajkaimat, amin felnevetett és kézen fogva indultunk vissza a hotelszobánkba.

1 megjegyzés: