2013. január 6., vasárnap

Ötödik rész - Fotózás

Pár perccel később megcsörrent a telefonom, David volt az ügynököm.
- Szia, David.
-  Szia szépségem, na az a harci helyzet, hogy becsúszott egy fotózás holnapra..
- Mesés, New Yorkban vagyok, ez most nem jön össze.
- Már hogyne jönne? Erre is gondoltam, ismerek New Yorkban egy remek fotóst. Egy magazin reklámhasábjára kellene egy sporttal kapcsolatos anyag. Ha jól gondolom egy hotelben szállsz meg.
- Igen.
- Ó csodás, megteszed, hogy átküldöd e-mailben a címet? Aztán kiveszek egy szobát és még hívlak, holnap 11-re küldöm a stábot. Gyorsan lerendezitek és tényleg hagylak bogaram!
- Jól van David!- nevettem és letettem.
Nagyot sóhajtva tettem le magam mellé a telefont.
- Baj van?- huppant le mellém rögtön Jus
- Nincs csak holnap lesz egy fotózásom itt, a hotelben.
- Remek, legalább megnézhetlek közben. Nem vagy éhes, a srácokkal kimehetnénk kajálni?!
- Nem, ilyenkor már nem ehetek  - pillantottam az órámra.
- És akkor koplalsz?
- Nem vagyok éhes Juju - kacagtam fel aggodalmán.
Végül lusta volt nélkülem elmenni enni, így felhozatta a szobánkba a vacsoráját.
„Holnap ne lepődj meg a női stábon, szerintem még a munka is könnyebben fog menni! Ügyes legyél. David” - írta még este egy mail-ben.
- Sosem vettem még részt női fotózáson - vigyorgott mellettem Jus. - Milyen anyag?
- Sportosan nőies elméletileg.
- Reménykedtem a fehérneműs anyagban - sóhajtott fel a végén már nevetve.
- Annyira hülye vagy- csuktam le a laptopomat és eltettem az éjjeli szekrényre. - Aludjunk, mert holnap kialvatlan leszek és az egy fotózáson nem nyerő.
- Úgyis gyönyörű vagy - bújt át az én takarómba és félig felém hajolt.
- Ejnye, ez az én részem. Egyébként meg nem láttál még reggel, álmosan, smink nélkül.
- Erre térjünk vissza reggel - hajolt még közelebb, így már arca tényleg vészesen közel volt.
Azt hittem végre lép, ennek ellenére csak egy hosszú puszit kaptam a szám szélére majd mellém gördült és szépen lassan elaludtunk.
Másnap 11- kor már az elnöki lakosztályban voltunk és ezerrel készült a sminkem.
- Muszáj a nézőközönség?- utaltam Justinra
- Muszáj.
- Frusztrál.
- Sajnállak - kacagott Justin.
Szimpatikus csapat volt, és ahogy David mondta a fotós, a stylist és a sminkes, fodrász is leányzó volt. Azért mégiscsak könnyebb így.  És mivel egy jó hangulatú fotózást tervezünk, már most hatalmasakat nevettünk. Könnyen megtaláltuk a közös hangot.
Először be kellett feküdnöm az ágyba, és a kezembe adtak egy sütit ami már viccesen adta ki magát.
- Oké vegyél az ujjadra a habból - utasítgatott a fotós. - Így,így. Nyalogasd picit - mondta, mire kitört belőlem a nevetés és velem együtt mindenkiből aki a szobában volt.
A következő összeállításom egy szürke melegítő volt egy vörös melltartóval.
- Ennyi?- pislogtam a stylist-ra.
- Ennyi - vigyorgott és lejjebb húzta, így kivillant bugyim felső csipkés része.
A sminkes felkent nekem egy erős vörös rúzst majd erőt vettem magamon és kimentem.
- Egy perc, ezeket beállítom - magyarázott a fotós, én pedig célba vettem a kanapén telefonját nyomogó Justint.
- Mondtam, hogy unalmas lesz -álltam meg előtte.
- Ne..- pillantott végig rajtam és konkrétan beleragadt a szó amin elvigyorodtam. - Nem feltétlenül mondanám unalmasnak - nyalta meg a száját.

Justin szemszöge
Eddig határozottan állíthatom, hogy untam tényleg, de igencsak kedvezőnek néz ki ezek után. Legszívesebben már leszaggatnám róla ezt a maradék ruhát is, és akkor még nézzem végig épp ésszel ahogy így pózol. 
1 körül végeztek is a munkákkal, Taty pedig vigyorogva jött oda és nyomott az arcomra egy nagy puszit vörös rúzsos szájával.
- Kösz - fintorogtam, amin felnevetett és elment öltözni.
- Mi a program?
- Lemegyek edzeni.
- Én is megyek - csillant fel a szeme.
- Mintha olyan nagyon szükséged lenne rá..- indultam el szemforgatva a kijárat felé.
Végül hosszas hisztije után hagytam, hogy velem jöjjön a hotel hatalmas edzőtermébe. 
- Amúgy a 2 nap alatt még ki sem léptem a hotelből, mégiscsak New Yorkban vagyok..
- Addig jó - sóhajtottam fel.
- Ezt hogy érted?
- Nem akarlak annak kitenni, hogy kb. 30 újságíró fusson utánad és álljon körbe, miközben a legundorítóbb dolgokat kitalálják. De edzés után eljöhetsz velem egy élő fellépésre az egyik klubba. 
- Ú teljesen élő?- csillant fel a szeme.
- Aha, csak egy gitár és én.  Van kedved jönni?
- Persze, de akkor inkább nem izzasztom le magam, David pedig meg fog ölni - ült le a futópadra.
Terveztem valamit mára, ennél hitelesebben nehezen tudnám elmondani neki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése