2013. január 28., hétfő

Hetedik rész - Félek

- Már hogyne jelentett volna? Minden innen jött - tette kezét a szívére
- De miért Justin?- túrtam bele a hajamba. - Legtöbbször azt sem tudom épp melyik kontinensen vagy, hány ezer kilométerre tőlem..már így is nehéz volt, ha most komolyabbra fűzzük csak még nehezebb lesz.
- Okey és ezt így fejben eldöntöd, és a szíveddel kivitelezni is tudod? Vagy semmit nem jelentek neked?
- Jus ugyan már, jelenleg többet jelentesz bárki másnál  - túrtam bele a hajamba és fel akartam állni az öléből de megfogta a derekam és szorosan magához ölelt.
Sikerült kicsit ellazulnom a karjaiban, viszont nem sokáig élvezhettem, ugyanis kopogtak.
- Tudom, hogy zavarok fiatalok de jó lenne megbeszélni a napirendeket - jött be Scooter így ők átmentek a másik szobába én meg vettem egy forró fürdőt.
Kb. egy órával később sem jött még vissza Justin, így befészkeltem magam az ágyba és felhívtam anyát.
- Bocsi, de Sconak szájmenése volt - toppant be mikor letettem a telefont és már húzott is el a fürdőbe.
Neki 10 perc alatt sikerült az, ami nekem másfél órát vett igénybe. Egy szál bokszerben tért vissza az én tekintetem pedig akaratlanul is vonzotta a hasa.
- Zavar ha így alszom?
- Koncerteken lazán énekelsz félmeztelenül...- forgattam meg a szemem. - Nem.
- De az nem olyan, ők nem fekszenek velem egy ágyban - dőlt be mellém és hason fekve könyökölt mellém.
- Pedig mennyire szeretnének..
- Sajnos csak egy van belőlem - vigyorodott el.
- Egoista - kuncogtam.
- Nem is - biggyesztette le a száját.
Tekintetem szépen meztelen felsőtestére irányult és megakadt a tetkóin.
- Szeretem a tetkóidat - motyogtam és körmeimet végighúztam a derekán ékeskedő mintán.
Egy pillanatra lehunyta a szemét az érintésemen majd nagyot nyelt. Hm ez határozottan tetszett, így ujjamat oldalán elindítva végighúztam az alhasán.
- Taty..
- Hm?- vigyorodtam el, mire ő közelebb hajolt.
- Nem feltétlen mondanám viccesnek - motyogta.
Tekintete szám és szemem között kezdett cikázni majd megszüntette a közöttünk lévő távolságot és ajkait az enyémre illesztette. Tökéletes összhangban mozogtak ajkaink, majd nyelvével végigsimított felső ajkamon, az pedig ellenvetés nélkül engedte útnak kívánságát. Justin az a típus, akinek minden mozdulatából a gyengédség és az odafigyelés árad, ezért is volt csodás csókunk. Már igencsak kezdte magát beleélni, ugyanis keze fenekemre csúszott én pedig közben a tarkóját cirógattam..csoda,hogy most nem zavart meg senki.
- Ühm de vártam már erre - lihegte még mindig szinte ajkaimba.
- Mióta?- vigyorodtam el.
- Mióta megláttalak Joey-nál a teremben, már akkor tudtam hogy kellesz - villantotta meg ő is tökéletes fogsorát majd újabb apró csókkal jutalmazott.
- Éjfél van, nem akarunk aludni?- cirógattam tovább a tarkóját.
- Szívesebben csókolóznám veled végig az éjszakát.
- Hm, valóban jobban hangzik - kuncogtam majd lehúztam magamhoz és újabb csókcsata vette kezdetét. Hogy tud egy ember ilyen jól csókolni az isten szerelmére?!
Hajnal lehetett már mikor már szánk kb. belefáradt a hosszanti csókolózásba és mellém feküdt.
- Jó éjt, Taty - suttogta a fülembe majd a mellkasára húzott.
- Neked is, Jus - pusziltam meg a mellkasát és szépen lassan elaludtam.

Furcsa volt reggel a karjaiban ébredni, próbáltam nem nagyon mocorogni, nehogy felébresszem de pár perc múlva ő is ébredezni kezdett.
- Ühm, mennyi az idő?- morogta és arcát a párnába rejtette
- 10.
- Zsír, Scooter 10 perc múlva ránk töri az ajtót hogy elkések.
- Jaj - bújtam hozzá én is a párnába és a fejünkre húztam a takarót.
Elmosolyodott viselkedésemen, és adott egy nagy puszit a nyakamba. Justin ahogy mondta pár perc múlva, 1 kopogás után be is rontott Sco.
- Oké Biebs, 2 perced van felöltözni, 10:10-kor az előtérben legyél különben nem állok jót magamért - hadarta el és már ki is ment.
- Hova mentek?
- Egy rádió műsorba aztán próbára a szombati showra. Jössz?
- Én inkább elmennék vásárolni egyet és felfedezni New Yorkot - vigyorodtam el.
- Egyedül?
- Anyukád ráér szerinted?
- Biztos - puszilt meg majd rohant is készülni.
Addig átcsörögtem Pattie szobájába és mivel nem volt dolga, velem tart.
- Sietek - adott egy gyors csókot és már ment is.
Én is gyorsan összeszedtem magam majd Pattie társaságában célba vettük NY Avenue részét. Gucci,Chanel,Louis Vuitton és egyén nyalánkságok. A modelliparba bekerülésem céjából pedig megajándékoztam magam és Chanel táskával. Jó kis befektetés.
- Na és, mi újság a fiammal?- kérdezett rá Pattie mikor már a Sturbucks-ban szürcsölgettem a karamellás latte-met.
- Hogy érted?- vigyorodtam el.
- Hát végül is 5 napig össze vagytok zárva egy szobába..
- Szeretek vele lenni, jó barátom.
- Csak barát?
- Fhu Pattie,nem tudom. Nehéz, mivel a jövőre is kell gondolnom. Nem tudom hogy tud működni egy kapcsolat x ezer kilométerre egymástól.. Félek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése