2013. január 17., csütörtök

Hatodik rész - Neked!

Sziasztok!
Meg is hoztam az új részt, remélem tetszeni fog. Megjegyzéseket igencsak várnék már, ugyanis nem igazán tudom, hogy így tetszik-e nektek a sztori és érdemes-e írnom tovább.. Cseréket is nyugodtan kérhettek a chat-ben! Szép napot! Mila

Izgatottan rohantam be a fürdőbe készülni, olyan voltam mint egy belieber. Hosszas agyalás sikerült kiválasztanom egy cuccot, kisminkeltem magam, hajam göndören maradt és már késznek is nyilvánítottam magam.
- Nem te lépsz fel, mégis tovább készülsz mint én - kopogtatott be.
- Kész vagyok - nyitottam ki az ajtót.
Ajkait megnyalva pillantott végig rajtam többször, tekintete először lábamon majd dekoltázsomon időzött, az önbizalmam pedig egyértelműen az egekbe ugrott.
- Mi lenne, ha nem próbálnád lenézni rólam a ruhát?- dőltem neki az ajtófélfának.
- Mi lenne ha zsákban közelednél, és nem csinálnád. ezt velem folyton?- hajolt közelebb és a fejem mellett támaszkodott meg.
- Nem keverednék mindig a nyálcsorgató tekintetedbe..- haraptam alsó ajkamba ugyanis vészesen közel volt már hozzám.
- Mintha nem élveznéd..- nyalta meg újra ajkait, és mivel milliméterekre volt tőlem nyelve már az én ajkamat is súrolta.
- Indulnunk kell, vége a romantikának Kölyök, jelenésed van - rontott be Scooter mi pedig rögtön szétrobbantunk.
Felkaptam egy kabátot, ami egészen a ruhám aljáig leért és már le is mentünk. Becsücsültünk a fekete, sötétített üvegű kisbuszba és már úton is voltunk egy Club felé.
- Fhu..- dőltem hátra az ülésben, ahogy megláttam a hátsó bejáratnál ékeskedő tömeget.
- Oké, én megyek előre. Tatjana próbálj szorosan Justinnal maradni, rendben?- pillantott rám, mire én bólintottam.
Ahogy kinyílt a busz ajtaja hatalmas sikítás tört ki. Scooter utat tört nekünk, Jus megragadta a kezem és szorosan maga után húzott a tömegen. Mögöttem hála égnek ott volt a nagy medve, Kenny így bántódásom nem nagyon eshetett.
Az egész acousticus fellépés csodálatos volt, Scooterrel néztem végig oldalról az egészet, aztán a cége felé jött egy dal, ami igencsak szíven ütött. 


- Neked- kiálltott bele Justin a mikrofonba rám kacsintva, majd elindult a Never let you go

There's a dream that I've been chasing | Van egy álmom, amit egyfolytában kergetek
Want so badly for it to be reality | Annyira akarom, hogy valóság legyen
And when you hold my hand then I understand | És mikor fogod a kezem, akkor jövök rá

That it's meant to be 'cause, baby, when you're with me | Hogy ennek így kell lennie, mert Baby mikor velem vagy

It's like an angel came by, oh and took me to heaven | Olyan, mintha egy angyal jött volna le
Like you took me to heaven, girl | És vitt volna fel a mennybe
'Cause when I stare in your eyes it couldn't be better | Mert mikor a szemedbe nézek jobb már nem is lehetne
I don't want you to go, oh no, so | Nem akarom, hogy elmenj, nem, úgyhogy…

Let the music blast, we gon' do our dance | Engedd, hadd szóljon a zene, csak táncoljunk
Bring the doubters on, they don't matter at all | Jöjjenek csak a kételkedők, egyáltalán nem számítanak
'Cause this life's too long and this love's too strong | Mert ez az élet olyan hosszú és ez a szerelem elég erős
So baby, know for sure that I'll never let you go| Úgyhogy baby biztosra tudom, hogy sosem foglak elengedni
I got my favorite girl | Megkaptam a szerelmedet
Not feeling no pain, no fear | Nem érzek se fájdalmat, se félelmet
Don't have a care in the world | Nem érdekel a világ
Why would I when you are here? | Miért is érdekelne, mikor te itt vagy nekem?

I'll never let you go... | Sosem foglak elengedni...

Oké Justin épp most vallott szerelmet egy dalban, komolyan a szívem összeszorult akkora őszinteség érződött a hangjában.
- Hát kislány, hamar sikerült megszerezned Biebs szívét - vigyorgott Sco.
Jus még nyomott egy ráadás számot, majd full leizzadtan jött le.
- Na gyere - vigyorgott és megölelt.
- Fuj. Csurog rólad a víz - fintorogtam bár erős parfümje még mindig kivitelezte, hogy lenyűgöző illata legyen.
- Keményen dolgozó ember vagyok - puszilt bele a nyakamba majd szaladt is átöltözni.
Vár még ránk ma egy kiadós beszélgetés, úgy érzem. A kijutás hasonlóképp történt az épületből, mint ahogy bejöttünk. Nem is értem, hogy lehet ezt bírni..
A hotelben Jus fáradtan dőlt az ágyra én pedig rendeltem magunknak vacsit.
- Na milyen volt?- szúrt fel a villájára a húsból, míg én csak egy nagy adag salátánál maradtam.
- Tetszett, imádtam. Főleg a..
- Never let you go-t - fejezte be a mondatom.
- Igen - kuncogtam.
- Mi lenne ha a nyúlkaján kívül valami ilyet is juttatnál a szerevetedbe?- tolta felém a villáját én pedig örömmel pusztítottam el róla a húst.
- És te egy kis egészséges táplálékot a gyorskaják mellet?- vigyorogtam és én is szépen megetettem a salátával.
Mennyire is jól éreztem magam akkor, a kaját egymást etetve hamar sikerült elpusztítani majd letettem a kis asztalra a tányérokat.
- Taty- szólt az ágy szélén ülve- gyere már ide- nyújtotta a kezét.
Mellé akartam ülni, e helyett megfogta a derekam és szépen az ölébe húzott.
- Jus!
- Hm?- kereste a tekintetem de egyenlőre csak a kézfejemet bámultam.
- Jelentett neked valamit az a dal,és az elején a 'neked' kezdés?!
- Már hogyne jelentett volna? Minden innen jött - tette kezét a szívére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése