2012. december 31., hétfő

Negyedik rész - New York

Letettem a bőröndöm és a kabátom, majd a keresésére indultam. Halkan mentem így nem vett észre. Épp a szekrénye előtt állt félmeztelenül és egy póló után kutakodott. Mögé osontam majd hátulról megöleltem.
- Megjöttem -suttogtam a fülébe, mire kirázta a hideg és felém fordult.
Csillogó szemekkel végigpillantott rajtam majd nyelt egyet és amilyen szorosan csak lehet magához ölelt. Férfias illatát jó mélyen magamba szívtam, arcomat pedig a nyakába rejtve bújtam hozzá.
- Taty, hiányoztál  - túrt bele a hajamba majd elhúzódott, de két kezem továbbra is fogta. - Gyönyörű vagy - fojtott el egy széles vigyort.
- Köszönöm - válaszoltam angyali mosollyal. - Segítesz kipakolni?
- Persze, csak várj. Hozok valakit - simított végig a kezemen, majd otthagyott.
Addig én elkezdtem kipakolni a ruháimat a szekrény üresen hagyott polcára.
- Nos Taty, szeretném neked bemutatni az anyukámat és a menedzseremet - lepett be Jus.
- Pattie Malette - nyújtotta a kezét mosolyogva.
- Tatjana Molnar.
- Hű de szép neved van - csillant fel rögtön az anyukája szeme. Egyébként hihetetlen szép volt és fiatal, nem így képzeltem el.
- Köszönöm szépen.
- Scooter Braun, nem csodálom, hogy ilyen hamar sikerült elcsavarnod Biebs fejét - nézett végig rajtam.
- Sco!- vágta mellkasba Pattie amin jót mosolyogtam. – Mi megyünk is, hagyunk titeket.
- Milyen szép anyukád van..- pakolásztam tovább
- És milyen tahó menedzserem..- fintorgott.
- Jaj Juju, csak hülyéskedett - böktem oldalba a megszólításon pedig elvigyorodott.
- Juju - húzogatta a szemöldökét mire durcásan meglöktem ő pedig elkapta a derekam és vele együtt estem az ágyra. - Ühm, elviselhető egy helyzet - húzódott széles vigyor az arcára ahogy konkrétan rajta feküdtem.
Szemforgatva gördültem mellé és fejeztem be a pakolást.
- Mikor láthatom már a képeidet?
- Ott van az album a táskámban - mutattam az éjjeli szekrényre, ő pedig elő is kereste.
Leültem én is vissza mellé és együtt néztük végig az albumot. Némelyik képnél már csak nagyot nyelt és inkább ellapozott, jókat kacagtam rajta.
- Na jó - csukta be. - Istenem, elveszed az ember eszét ezekkel a képekkel.
- Hát apa nem így gondolja. Nagyon haragszik értük, meg te sem vagy ínyére.. Néha már komolyan bűntudatom van - fintorodtam el.
- Végül is megértem, nekem sincs ínyemre, hogy bárki így láthat. Engem meg nem ismer, csak félt.
- Bárki így láthat.. hiszen te is, csak képeken látsz így, Jus - nevettem.
- Egyelőre.
- Ne legyél benne olyan biztos - haraptam alsó ajkamba.
- Ugyan, akkor mégis minek jöttél utánam?- hajolt közelebb
- Azért, hogy lefeküdjek veled. Logikus, hogy így gondolod..- hajtottam le a fejem.
- Taty, tudod, hogy nem úgy értettem - simított végig az arcomon majd szorosan magához ölelt.
- Csinálunk még ma valamit?- tereltem el a témát.
- Billiárd?
- Nem tudok biliárdozni.
- Akkor majd megtanítalak, hajrá - pattant fel az ágyról.
Lebeszélte Kanny-ékkel is a tervét és már úton is voltunk csoportostul a hotel biliárd termébe.
- A-a, én majd leszek veled - vigyorogtam mikor felém nyújtott egy dákót.
- Akkor is meg leszel tanítva, babe  - válaszolt kajánul, amin már csak szememet forgattam és leültem az asztal mellé.
Csak most sikerült körbekémlelnem azt, hogy kik is jöttel le. Kenny, Scooter, Alfredo és persze Justin. Hát mondhatom mérhetetlen jól állt neki a fekete V-kivágás, a fullcap-el és szokásos ülepes nadrággal.
- Hozunk valamit inni, addig oktasd a kisasszonyt - vigyorogtak kb. 10 perc múlva Justinra a fiúk és már ott sem voltak.
- Olyan idióták vagytok  - ráztam a fejem.
- Én meg se szólaltam, na gyere.
Átnyújtott nekem egy dákót, majd ahogy tőlük láttam kissé ráhajoltam az asztalra. Pár perc múlva már mögöttem is volt, egyik kezét derekamra simította másikkal pedig a boton pihenő kezemre simított. Teljes teste hozzápréselődött az enyémhez, erős parfümje rögtön megcsapott..élveztem a helyzetet.
- Ügyes vagy - suttogta, majd puszilta meg az arcom mikor sikerült löknöm egyet a segítségével.
- Akkor most már elégedett vagy, remélem - egyenesedtem fel.
- Fogjuk rá - rántott magához derekamnál fogva.
- Hopp csak nem megzavartunk valamit?- jöttek vissza a srácok, Jus pedig kelletlenül engedte el a derekam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése