2012. december 8., szombat

Második rész - Első randi

- Justin Bieber!- huppant le hirtelen mellém és kezét nyújtotta.
- Tatjana Molnar!
- Milyen különleges neved van..
- Magyarországon születtem - húzódtak ajkaim szégyenlős mosolyra. Hihetetlenül zavarba ejtő volt a tekintete, magabiztosságról nem is beszélve.
- Ou így már érthető. Nehogy azt mond, hogy fotósnak készülsz..
- Mert ha igen..?!
- Hm..én inkább el tudlak képzelni a kamera másik oldalán - cikázott végig tekintete rajtam. Kb. a lábujjam hegyétől, a fejem búbjáig mindent szépen kielemzett.
- Khm..- fontam össze melleim előtt karjaimat mire rögtön felnézett arcomra és egy csodás 32-es vigyort küldött felém.
- Biebs, a tanítványomról leszállni, folytassuk- teremtette le Joey amin jót mosolyogtam.
A fotózás végén felkaptam a kabátomat és már kifelé tartottunk Daisyvel mikor a szupersztár utánam szólt.
- Egy telefonszámot megérdemlek?- húzódott félmosoly a szájára.
- A nevem tudod, találd fel magad - vigyorodtam el és eljöttem.
- Oké, te utolsó mázlista. Féltékeny vagyok ám - kuncogott Daisy.
- Rám? Estére elfelejt úgyis.
- Ugyan már, nézz végig magadon. Nem csoda, hogy felcsillantottad a szemét.
- Daisy, elég!- nevettem.
Fél óra múlva már az ajtón léptem be, beszéltem apáékkal majd felmentem a szobámba. Egy gyors zuhany után konkrétan dőltem az ágyba. Már félálomban jártam mikor a telefonom megcsörrent. Az isten verje meg. Puffogtam, majd a fülemhez emeltem.
- Igen?
- Hopp,feltaláltam magam..- szólt bele egy ismerős hang.
- Hogy tudtad meg?
- Megvannak a kapcsolataim...
- Jaj, az a kapcsolat egy valaki és minden bizonnyal Joey - forgattam a szemem nevetve.
- Hm, talán.
- Nos oké, de miért is hívtál, az egód növelése mellett?
- Nincs kedved elnézni velem valamerre?
- Mikor?
- Holnap, 2 hét múlva már a világ másik végén kell lennem.
- Justin nem értem mit akarsz tőlem..
- Egyenlőre egy randit. Holnap 11-re nálad vagyok.
- És honnan tudod hol van a nálam?
- Ha megmondod tudni fogom - kacagott fel.
- Mondhatnám, hogy találd fel magad.
- Tatjana légy szíves.
- Hát jó - sóhajtottam és bediktáltam neki a címem majd elköszöntünk

Másnap délelőtt megreggeliztem majd el is kezdtem készülődni. Hosszas agyalás után egy testhez simuló bőrnadrág és egy bő pulcsi mellett döntöttem. A hajamat leengedve hagytam és meg is érkezett Justin.
Ahogy kiléptem a házból kb. a szám is tátva maradt a fehér csoda láttán.
- Istenem, ez már kocsi - haraptam alsó ajkamba.
- Hm szóval egy csaj, aki szereti az autókat. Válogathatsz még esetleg Range Rover vagy egyéb finomságok közül is.
- Kösz, elég lesz ez a fehér Ferrari - dobtam színésziesen hátra a hajam, amin felkacagott és kinyitotta nekem a csoda ajtaját.
Hát nem gondoltam volna hogy én valaha egy Ferráriban fogok ülni, ami ráadásul Justin Bieberé.  Mi történik?
- Na és, hova megyünk?
- A hotelbe.
- Ez aztán izgi randi, gratulálok szupersztár!
- Mehetünk nyilvános helyre is ha valamelyik újság címlapján akarsz kikötni - indította be a motort.
- És akkor sosem jársz el sehova?
- De, Kenny-vel. Nélküle nem nagyon - vigyorgott.
- Kenny a biztonságid igaz?
- Yep!
Innentől csönd állt be köztünk, ő a vezetésre én pedig a telefonomra figyeltem.
- Úristen - kerekedtek ki a szemeim.
- Baj van?
- Daisy múlthéten csinált rólam pár képet, és mint most kiderült beküldte őket a Next Models modellügynökséghez, ők pedig tárt karokkal várnak az e-mail alapján.
- De hát ez tök jó, gratulálok!
- De engem nem vonz a modellkedés, közel sincs modell alakom.
- Én már az első találkozásunkkor megmondtam, hogy annak születtél - vigyorodott el.
Mi történik? Mi lett a nyugis kis életemmel? Canada?Justin Bieber? Modellkedés? Az agyam száz felé állt, annyi minden történt velem a napokban, hogy ez már feldolgozhatatlan.
- Megérkeztünk - állította le a motort Justin majd kiszállt és kinyitotta nekem az ajtót. Elkérte a kulcsot majd fel is mentünk a 6.-ra.
- Egyedül vagy?
- Igen - vette ki a kezemből a kabátot majd felakasztotta, én pedig leültem a hatalmas ágyra.
- Mit szeretnél csinálni?
- Beszélgetni, konkrétan még semmit nem tudok rólad - vágódott le mellém..
- Mit szeretnél tudni?
- Azt mondtad Magyarországon születtél, akkor most hogy-hogy itt vagy?
- Apukám kapott egy állásajánlatot és vele jöttünk - sóhajtottam.
- Nem szeretsz itt lenni?
- Nem az, hogy nem szeretek de mégis 18 éves vagyok. Ott nőttem fel, ott vannak a barátaim, minden. Itt meg belecsöppentem a nagy ürességbe. Persze apa ezerrel akarta színezni a tanfolyammal is, így legalább megismertem pár embert..
- És most szépen elkezdesz modellkedni és te leszel a következő Megan Fox - vigyorgott.
- Dilis vagy - ráztam a fejem kacagva. - És te mit keresel Torontoban?
- A hétvégén Belive Tour állomás. Nincs kedved eljönni?
- Hm, jó ötlet.
- Remek, mindjárt szerzek is neked valami jó helyet - vigyorgott és a telefonjáért nyúlt.
- Nagy kérés lenne, hogy Annie jöjjön velem? 4 éve Belieber - pislogtam rá nagy szemekkel.
- Egy feltétellel..
- Ó jaj, mi az?
- Egy puszi - mutatott az arcára, mire én szemforgatva hajoltam közelebb és nyomtam az arcára egy nagy cuppanós puszit.
- Meg van beszélve!- emelte füléhez a telefont és kb. 10 perc alatt le is rendezte az ügyet.
 Később rendültünk pizzát és betettünk egy filmet. Tipikus randinak ment el, kár, hogy ez később nem így folytatódott, hiszen nem élünk Disney Land-ben és nem én vagyok Hamupipőke...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése